فروش عمده میگو دریایی تازه در بازار بوشهر

چه تفاوتی بین میگو پرورشی و دریایی وجود دارد؟ میگو تازه دارای چه خصوصیاتی می باشد؟ فروش میگو تازه در بازار بوشهر به صورت عمده است یا جزئی؟
میگو یکی از برترین غذا های دریایی به شمار می رود که در انواع مختلفی یافت می شود. میگو ها در دو نوع پرورشی و دریایی وجود دارند که در ادامه تفاوت بین این دو میگو بیان شده است. البته باید بدانید که میگو از دسته سخت پوستان مقوی می باشند که از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند و به عنوان یک وعده غذایی سالم معرفی و می تواند تمامی انرژی روز شما را تأمین کند.

تفاوت میگو دریایی با پرورشی

میگو های دریایی یکی از مرغوب ترین میگو های شمال و جنوب کشور می باشند و بیش ترین رشد میگو در قسمت های جنوبی کشور بوده است. البته میگو های پرورشی از ارزش غذایی کمتری برخوردار هستند و همچنین از نظر قیمت نیز به صرفه تر می باشند. اما میگو دریایی از گرانترین غذا های دریایی به شمار می رود و تنها دلیل آن صید دشوار و ارزش غذایی بالایی است که این میگو ها دارند.
میگو پرورشی دارای رنگ سبز تیره و کمرنگ بوده است اما میگو های دریایی دارای رنگ صورتی روشن می باشند و البته این رنگ بیش تر در آب های خلیج فارس دیده می شود. shrimps.ir دارای یک رگ در سر و یک رگ در زیر پا می باشند که حتماً باید گرفته شود. اما میگو دریایی فقط دارای یک رگ در سر می باشد و در هنگام پاک کردن گرفته می شود.

ویژگی های میگو تازه

shrimps.ir از هیچ بویی برخوردار نیست و البته بدن این میگو ها سفت و محکم می باشد. میگو تازه دارای رنگ طبیعی می باشد ولی میگو مانده دارای رنگ پریدگی بوده و کدر می شود. میگو های تازه از گوشتی بسیار مقاوم برخوردار هستند و دارای حالت لزجی نمی باشند.
البته اگر در بازار دقت داشته باشید می بینید که برخی از میگو ها دارای پاهای سیاه رنگ می باشد چرا که این آبزیان به مدت طولانی در آب گرم یا یخ بوده اند. البته پوست میگو دارای رنگ های متفاوتی بوده است و این رنگ بسته به نوع میگو متغیر است. میگو های مانده دارای رنگی کدر و غیر طبیعی است.

فروش عمده میگو دریایی در بوشهر

پرورش و تولید میگو در مند بوشهر در مساحت 850 هکتاری صورت می گیرد و البته این منطقه در جنوب استان بوشهر قرار گرفته است. بوشهر یکی از استان های جنوب کشور ایران محسوب می شود که در پرورش انواع میگو سهیم بوده و سالانه حجم زیادی از میگو را تولید و به کشور های خارجی صادر می نماید. البته باید بدانید که سایت shrimps.ir نیز در خرید و فروش عمده و جزئی میگو نیز فعال است و شما می توانید از طریق این سایت نیز بهترین انواع میگو را خرید کنید.
منبع: shrimps.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما