فروش اینترنتی بهترین میگو دریایی بوشهر

کدام میگو از نظر ارزش غذایی و اقتصادی بالاتر بوده است؟ میگو دریایی یا پرورشی؟ کدام نوع میگو در آب های بوشهر صید می شود؟
میگو چیست؟ میگو ها دارای چه ارزش غذایی می باشند؟ میگو ها از خانواده سخت پوستان می باشند که در آب های شور و شیرین زندگی کرده و از مقاوم ترین آبزیان به شمار می روند.

البته میگو تازه بوشهر بهترین منبع غذایی بوده اند که دارای مقدار زیادی ویتامین و پروتئین می باشند و علاوه بر این دو خاصیت دارای میزان زیادی کلسیم و ید نیز هستند. این آبزیان از 122 الی 251 میلی گرم کلسترول برخوردار هستند و باعث می شوند تا گردش خون در بدن انسان جریان داشته باشد.

معرفی میگو آب های بوشهر

میگو های بوشهر از دسته میگو های لذیذ و خوش طعم خلیج فارس می باشند که البته این میگو ها از گونه های میگو ببری سبز بوده است که بهترین shrimps.ir معرفی شده است. البته در بوشهر حدود 740 فروند قایق و 8 هزار صیاد به صید میگو دریایی می پردازند. بیش ترین صید میگو خلیج فارس، مربوط به میگو ببری سبز بوده است که البته در بین مردم جنوب کشور این میگو، با نام میگو صورتی خوانده می شود. همچنین گفته شده است که میگو ببری سبز حدود 74 درصد از ذخایر میگو را در استان بوشهر به خود اختصاص داده است و از نظر ارزش غذایی بهترین نوع میگو معرفی می شود.
البته گفته شده است که در سال 95 به مدت 40 روز صیادان بوشهری توانستند حدود 1337 تن از میگو را صید کرده و به بازار داخلی کشور صادر نمایند. البته این میزان از سال های قبل کمتر بوده است و رقم آن به 16 درصد می رسد.
البته استان بوشهر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میگو تازه در بازار ایران معرفی شده است و همچنین گفته شده است قیمت میگو دریایی در استان بوشهر بیش تر از سایر استان ها بوده است. البته گرانتر بودن میگو در استان بوشهر باعث شده است تا فروش این محصول به مراتب کمتر شود.

فروش اینترنتی میگو دریایی

میگو در انواع مختلفی چون دریایی و پرورشی یافت می شود که البته shrimps.ir که از ارزش غذایی و اقتصادی بالایی برخوردار بوده است، میگو دریایی نام دارد. میگو ها از مرغوب ترین آبزیان دریایی به شمار می روند و حتی خواص این آبزیان از ماهی نیز بیش تر بوده است.
میگو ها در سایت های زیادی به فروش می رسند، اما بهترین سایت خرید و فروش میگو در ایران، سایت shrimps.ir بوده است و شما می توانید از طریق این سایت بهترین shrimps.ir را به صورت اینترنتی خرید کنید. برای خرید با شماره زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما