صادرات ویژه میگو به قطر

میگوی دریای جنوب کشور، از بالاترین و بهترین سطح کیفی برخوردار است که همین امر سبب شده است تا بسیاری از کشورهای خارجی طرفداران استفاده از آن باشند. از طرفی صادرات میگو به قطر در بالاترین تناژ روی می دهد و این کشور تمایل بالایی به خرید میگوی ایرانی از خود نشان می دهد.

مرکز صادرات میگو پاک شده در بوشهر به قطر بیش تر از همه در شهرهای جنوبی کشور واقع اند و بازرگانان بسیاری هستند که وظیفه صادرات میگو به اروپا را بر عهده دارند و از این راه ارز آوری خوبی را داشته اند.

صادرات ویژه میگو به قطر

ارزیابی عملکرد صادرات میگو به قطر

ارزیابی عملکرد صادرات میگو به قطر

میگو تازه به کشورهای مختلفی صادر می شود. اما بهترین خریداران آن کشورهای حاشیه خلیج فارس مثل قطر است. معمولا شرکت های بازرگانی بسیاری هستند که این کار را انجام می دهند و از این راه به سود خوبی هم می رسند.

از انواع میگوهای صادراتی به قطر می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • میگوی فله ای
  • میگوی بسته بندی
  • میگوی پوست کنده
  • میگوی با پوست

معمولا میگوهای صادراتی را پس از انجام آزمایشات لازم و تست کیفیت، برای صادرات آماده می کنند. گفته می شود که در سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار کیلوگرم میگو به کشور قطر صادر شده است.

فروش میگو باعث شده است که بسیاری از جوانان جنوبی منبع خوبی برای کسب درآمد داشته باشند. میگو از بهترین محصولات پروتئینی است که برای افرادی که تمایل به مصرف انواع مرغ ندارند می تواند بهترین گزینه برای مصرف باشد.

صادرات میگو به کشور قطر سبب شده است تا نرخ بیکاری در بین جوانان جنوبی کشور به حداقل ممکن خود برسد.

اما علاوه بر قطر، میگوهای تولید شده در ایران به کشورهای؛ امارات، جنوب شرقی آسیا و اروپا صادر می شود که حمل و نقل این نمونه از محصولات به این کشور ها هم از طریق دریایی صورت می گیرد. یکی از عوامل استقبال کشورهای حاشیه خلیج فارس از میگوی ایرانی، تولید ارگانیک میگو است. معمولا استخرداران ایرانی از کم ترین میزان مواد شیمیایی برای تولید میگو استفاده می کنند و همین امر سبب می شود تا تمامی ارزش غذایی این خوراک دریایی حفظ شود.

صادرات مستقیم میگو به قطر

صادرات مستقیم میگو به قطر فروشنده میگو صادراتی ایرانی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین میگو را به صادرات برساند و آن را از کشور ایران روانه بازارهای خارجی کند.

اما معمولا انواع میگوی ایرانی به صورت عمده و فله ای به فروش می رسد که از این طریق شما می توانید با پرداخت کم ترین هزینه و با حذف کردن دست واسطه به بهترین نمونه از میگو و به صورت عمده دست یابید که در این صورت خرید به صرفه تری را تجربه کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما