صادرات میگو پرورشی درجه یک به قطر

میگو ایرانی از نظر کیفیت از رده بسیار بالایی برخوردار است به طوری که همین موضوع باعث شده است که علاوه بر کشور ایران در کشور های دیگر نیز پرطرفدار باشد. طرفداران زیاد آن در کشور های دیگر این محصول را به یک محصول صادراتی مهم تبدیل کرده اند. صادرات میگو به قطر یکی از مهمترین تجارت های کشور محسوب می شود که سالانه درآمد قابل توجهی برای کشور دارد. 

صادرات میگو پرورشی درجه یک به قطر

میگوی صادراتی ایران چه ویژگی هایی دارد؟

میگوی صادراتی ایران چه ویژگی هایی دارد؟ اما به نظر شما میگوی صادراتی ایران چه ویژگی هایی دارد که محبوبیت این محصول را تا این اندازه افزایش داده اند؟ 

در ادامه برخی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول را برای شما بیان کرده ایم:

  • کیفیت بالا‌: میگوی ایرانی از چنان کیفیت بالایی برخوردار است که با قاطعیت می توان گفت که در سطح جهانی نمی توان نظیر آن را به راحتی یافت و این یکی از دلایل محبوبیت این محصول تا این اندازه می باشد. 
  • طعم فوق العاده: طعم فوق العاده این محصول باعث شده است که پس از یکبار مصرف آن خواستار مصرف دوباره و چندباره آن شوید. 

قیمت صادرات بهترین میگو به قطر

قیمت صادرات بهترین میگو به قطر مهمترین مسئله در هنگام صادرات این محصول توسط شرکت صادرات میگو به خارج از کشور قیمت آن می باشد. به نظر شما چه عواملی می توانند قیمت میگوی صادراتی را تحت تاثیر قرار دهند و آن را بالا برده یا کاهش دهند؟ قیمت این محصول پارامتری متغییر می باشد که تحت تاثیر یک سری عوامل تغییر می کند. در ادامه برخی از این عوامل را برای شما بیان کرده ایم:

  • کیفیت میگو: مهمترین مسئله که به طور مستقیم می تواند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهد، کیفیت آن می باشد. میگو را می توانید در سه گروه کیفیت بالا، متوسط و پایین در بازار بیابید. هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. 
  • میزان تقاضا برای میگو در قطر: یکی دیگر از عواملی که می تواند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهد، میزان تقاضا برای آن در کشور قطر می باشد. به طور کلی هرچه محبوبیت یک محصول در کشور مقصد بیشتر باشد، تقاضا برای آن بالاتر می رود. بالا رفتن میزان تقاضا باعث افزایش میزان صادرات محصول به آن کشور می شود و این موضوع می تواند قیمت نهایی محصول را تحت تاثیر قرار داده و آن را افزایش یا کاهش دهد. 
  • میزان صید میگو در سال: میزان صید میگو نیز روی قیمت آن تاثیر دارد. در برخی از سال ها به علت کم بودن میگو، اجازه صید این محصول داده نمی شود و همین موضوع باعث کمیاب شدن آن و بالا رفتن قیمت آن می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما