صادرات میگو پرورشی بوشهر به روسیه

یکی آبزیانی که در کشور ما بیشترین حجم پرورش و تولید را به خود اختصاص داده است و از نظر طعم و خاصیت هم غنی می باشد میگو است.

کیفیت بالای ماهی شیر قباد و  میگو های ایرانی باعث شده تا صادرات میگو پرورشی بوشهر به روسیه با تناژ بالا انجام شود. صادرات این آبزی به روسیه در اقتصاد کشور تاثیر به سزایی می گذارد و کمک می کنند تا تولیدات آن با افزایش زیادی رو به رو شود. صادرات میگو به روسیه سالیان زیادی است که توسط این شرکت های بازرگانی انجام می شود.

صادرات میگو پرورشی بوشهر به روسیه

ویژگی های میگو صادراتی چیست؟

ویژگی های میگو صادراتی چیست؟ همان گونه که گفتیم میگو های صادراتی از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که سایز آنها درست است، گوشتی هستند، طعم فوق العاده ای دارند و رنگ آنها سفید است. میگو های صادراتی به خاطر سایز درشتی که دارند به شاه میگو هم معروف هستند. از ویژگی میگو های صادراتی می توان به گوشت تازه، آبدار، سخت و خوش بو اشاره کرد که با اطلاع از ویژگی های میگو های خوب می توان بهترین نمونه ها را در زمان خرید انتخاب کرد و تهیه نمود.

هر چه ویژگی های یک میگو بیشتر باشد مسلما افراد بیشتری را به سمت خود جذب می کند. کشور هایی که خواهان این گونه محصولات هستند به تازگی و کیفیت این آبزیان و درشتی آنها اهمیت به سزایی می دهند از این رو باید بهترین و با کیفیت ترین میگو ها را برای آنها مهیا نمود و در اختیارشان قرار داد. همین ممتاز بودن باعث شده تا بازار میگو صادراتی رونق و رواج زیادی را از آن خود کند.

قیمت صادرات میگو به روسیه

قیمت صادرات میگو به روسیه قیمت صادرات میگو پاک شده به روسیه براساس قیمت خود میگو و حجم صادرات تعیین می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این قیمت ها را عوامل دیگری هم دچار نوسانات می کنند که همین امر باعث شده تا هر زمان که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

در گذشته هر ساله طبق تورم های موجود در همان سال تا حدودی نرخ ها را افزایش می دادند اما امروزه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه هم اضافه شده اند و نرخ ها را به صورت روزانه بالا می برند، البته بدانید که در این میان برند های مختلف هم تاثیر به سزایی در این روند افزایشی می گذارند.

قیمت صادرات این محصول را می توان با مهیا کردن میگو ها بدون واسطه از تولید کننده با تناژ بالا کاهش داد. هر چه قیمت میگو ها مناسب تر باشد مسلما بر قیمت صادرات آن هم تاثیر می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما