صادرات میگو پرورشی به ترکیه از ایران

صادرات میگو پرورشی به ترکیه از ایران انجام می پذیرد. ایران یکی از تولید کنندگان متبحر و با سابقه میگو می باشد. امروزه میگو به عنوان یکی از محصولات دریایی که مشتریان زیادی دارد در تمام دنیا به فروش می رسد و مشتریان زیادی هم دارد. میگوی ایرانی هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت نسبت به نمونه های دیگر بهتر است و به خاطر همین است که مشتریان بیین المللی زیادی دارد. صادرات میگو به ترکیه و عراق و چندین کشور همسایه انجام می پذیرد. 

صادرات میگو پرورشی به ترکیه از ایران

ایران به کدام کشور ها میگو صادر می کند؟

ایران به کدام کشور ها میگو صادر می کند؟ ایران یکی از کشورهای مطرح در حوزه ی تولید انواع آبزیان می باشد که میگو هم جزء این آبزیان محسوب می شود. صید میگو هم در شمال و هم در جنوب کشور انجام می پذیرد و این صید اول در داخل ایران توزیع می شود و بعد اضافه ی آن به دیگر کشورها صادر می شود. امروزه با آگاهی مردم از خواص میگو نیاز این محصول هم در داخل و هم در سطح بین الملل زیاد شده است.

در نتیجه تولید کنندگان داخلی با استفاده از استخرهای سر پوشیده و همچنین قفس های داخل دریا در شمال و جنوب کشور مشغول به تولید میگو پرورشی صادراتی شدند  تا هم نیاز مشتریان داخلی را رفع کند و هم بتوانند با ارسال این محصول به دیگر کشورها برای پیشرفت اقتصاد کشور مستمر ثمر باشند. صادرات این محصول هم از راه دریایی و هم از راه خشکی به کشورهای همسایه از جمله ترکیه و عراق انجام می پذیرد و حتی کشورهای اروپایی و آسیای صغیر هم از میگوی ایرانی استفاده می کنند.

قیمت صادرات میگو درجه یک به ترکیه

قیمت صادرات میگو درجه یک به ترکیه قیمت صادرات میگو درجه یک به ترکیه با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن متفاوت است. میگو مدل های مختلفی دارد از جمله میگوهای ریز و یا شاه میگو که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. میگو ها دو نوع می باشند میگوهای درجه یک که بیشتر متعلق به صادرات هستند و به کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان و حتی امریکایی و اروپایی صادر می شود و نمونه های درجه دو که با این که کیفیت خوبی دارند اما برای مصارف داخلی استفاده می شود. صادرات میگو ایرانی توانسته ارز زیادی را وارد کشور کند. 

خریداران داخلی  این محصولات هم اغلب مغازه ها و فروشگاه های داخلی شهر می باشند که این محصولات را به صورت کلی می خرند و در مغازه ها به مشتریان می فروشند. برای اطلاع از قیمت این محصولات می توانید به این سایت مراجعه کنید و با کمک شماره تلفن هایی که در پایین این سایت قرار دارند با کارشناسان و مشاوران تماس بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما