صادرات میگو در بوشهر | مرکز تولید انواع میگو صادراتی در ایران

استان بوشهر با برخورداری از اراضی مستعد برای فعالیت سایت های پرورش میگو امروزه به عنوان قطب تولید میگو کشور شناخته می شود. استان بوشهر بیش از 50 درصد میگو کشور را تولید می کند که بیش از 80 درصد این 50 درصد تولید صادر میشود . شرایط مستعد این استان من جمله داشتن طولانی ترین ساحل با خلیج فارس باعث شده تا بخش عمده مردم بوشهر از طریق پرورش و صید آبزیان نظیر میگو ارتزاق کنند.

صادرات ماهی شیر قباد در بوشهر علاوه بر ایجاد اشتغال چه به صورت مستقیم چه به صورت غیر مستقیم تاثیر بسزایی در درآمد ارزی کشور داشته است.

صادرات میگو در بوشهر | مرکز تولید انواع میگو صادراتی در ایران

لیست قیمت عمده فروشی میگو

لیست قیمت عمده فروشی میگو در قسمت فروش عمده میگو یا بهتر است بگوییم عمده فروشی با خرید میگو در حجم زیاد مواجه هستید ، خریدی که از جهات مختلف نسبت به خرده فروشی به صرفه تر و با سود بیشتری برای تولید کننده به همراه است زیرا فروشنده در بازار عمده فروشی با رقابت کم تری نسبت به خرده فروشی مواجه است و از طرفی حوزه عملیاتی فروشنده از یک حوزه کوچک به شهر های توسعه یافته منتقل می شود و هنر فروش کمتر مورد نیاز است و همچنین لیست قیمت میگو در خرده فروشی بالاتر از قیمت میگو در قسمت عمده فروشی است اما با این حال حجم عمده فروشی بیشتر از خرده فروشی می باشد

مرکز تولید انواع میگو صادراتی در ایران

مرکز تولید انواع میگو صادراتی در ایران80 درصد میگوی تولیدی ایران که معادل 22 هزارتن در سال گذشته بوده به کشور های حوزه خلیج فارس ، ویتنام ، آلمان ، فرانسه و اسپانیا صادر شده است. میگوی صادراتیی که 150 میلیون دلار برای کشور ارز آوری داشته است . مراکز تولید میگو صادراتی ایران به ترتیب میزان کشت استان های بوشهر ، هرمزگان ، گلستان و سیستان و بلوچستان می باشد.با این حساب میتوان گفت که بوشهر با سطح زیر کشت 4 هزار و 300 هکتار مهم ترین مرکز تولید میگو صادراتی جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید .

بازار خرید و فروش میگو در بوشهر

بازار خرید و فروش میگو در بوشهربا توجه به اینکه بوشهر امروزه به قطب میگوی ایران تبدیل شده است و بیش از50 درصد از نیاز کشور را فراهم می کند و 80 درصد از این 50درصد صادر می شود نمی توان وضعیت بدی برای بازار خرید و فروش میگو در بوشهر متصور بود بلکه این حجم از خرید و فروش و صادرات خبر از یک بازار موفق می دهد ، بازاری که هم اروپایی ها تمایل به معمله با آن هستند هم آسیای شرقی ها و با توجه به آمار هایی که طی چند سال اخیر گرفته و با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در پرورش و صید میگوی درجه یک داشته و هم چنین رشد روز افزون میزان صادرات و خرید های داخلی اعم از فروش عمده و خرده فروشی نشان از رضایت پرورش دهنده میگو اعم از پرورش میگوی آب شور و میگوی آب شیرین و هم چنین عمده فروش ها و خرده فروش ها می باشد.

صادرات میگوی درجه یک در بوشهر

صادرات میگوی درجه یک در بوشهرمیگو پاک شده درجه یکی که در بوشهر کشت وصید می شود که مورد استقبال دیگر کشور ها نیز هست و صادر میشود وانامی نام دارد . میگوی وانامی بومی آبهای دریای مکزیک ، آمریکای مرکزی ، و جنوبی و جنوب کشور پرو می باشد که در فواصل سالهای 1970 تا 1980 از مکزیک و پرو به سواحل آمریکای لاتین راه یافت . این مگو به دلیل مزیت هایی از قبیل سرعت رشد ، تحمل دامنه وسیعی از تغییرات دما و شوری ضریب بازماندگی و راندمان تولید بالا در مراحل لاروی و دوره پرورش رژیم پروتئینی کمتر ، امکان تولید مولد های مقاوم به بیماری و کاهش هزینه تولید و بازار مصرف شناخته شده این گونه قابلیت خود را به عنوان جایگزین میگو های پرورشی کم بازده و مستعد به بیماری به خوبی نشان داده است و همین دلایل نیز باعث شده که پرورش دهندگان میگو در ایران شروع کنند به تولید میگو وانامی که در واقع میگویی با کیفیت و مورد استقبال هست

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما