صادرات میگو خشک | مرکز تولید و فروش انواع غذای دریایی خشک

در شرکت های جنوب کشور و استان هرمزگان یکی از بزرگترین مرکز تولید میگو خشک می باشند که  با با به روزترین و مجهزترین روش در کوتاه ترین زمان و با کیفیت ترین روش میگئ ها را خشک کرده و خود در تهیه خوراک استفاده می کنند . به کشور های همسایه مرز خلیج فارس از ایران صادرات میگو خشک صورت می گیرد. بسته بندی میگو خشک شده باید استاندارد و بهداشتی باشد  و بارگیری انجام شده و به طرف مقصد صادر می شود. به کشور هایی که میگو صادر می شود :دبی، شارجه، عمان، امارت متحد عربی،هند،قطر،سریلانکا می باشد.

صادرات میگو خشک | مرکز تولید و فروش انواع غذای دریایی خشک

لیست قیمت عمده فروشی میگو خشک

لیست قیمت عمده فروشی میگو خشک فروش ماهی شیر قباد در شرکت فرآوری میگو خشک شده جزیره با کیفیت بالا و قیمت مناسب در زمانی کوتاه صادرات انجام می گیرد.تیم تخصصی شرکت فرآوری میگوی خشک   جزیره عمل آوری فرآوری میگوی خشک شده می باشد.که با سنتی ترین روش دنیا به خشک کردن میگو می پردازد. قیمت میگو در این شرکت به صورت رقابتی تعیین می شود. شرکت فرآوری فروش میگو خشک شده آماده همکاری با سایر تجار در زمینه فروش عمده میگو خشک شده به کشورهای اروپایی و آسیایی می باشد. شما می توانید لیست قیمت عمده فروشی میگو خشک از همین طریق مشخص و برای مشتری فرستاده می شود.

مرکز تولید و فروش انواع غذاهای دریایی خشک

مرکز تولید و فروش انواع غذاهای دریایی خشک مرکز تولیدو فروش انواع غذاهای دریایی خشک جنوب ایران است که میگو خشک در قسمت جنوب کشور و هرمزگان می باشد که از طرق شرکت های موجود در این ناحیه به انجام می رسد و خود ساکن آنجا هستند با خرید میگوی خشک غذاهای دریایی درست میکنند . این شرکت ها با رساندن میگو خشک به دست مشتریان و رستوران های برند در جهان از آن در رستوران های دریایی  به عنوان غذاهای دریایی خشک به متقاضیان می فروشند.مرکز فروش بیشتر در مکان و شهر های مدرن است که دارای رستوران های لوکس غذاهای دریایی هستند. که خود جنوب دارای رستوران ها و هتل ها فروش میگو را داشته و غذای محلی به حساب می آید.

مرکز خرید و فروش میگو خشک

مرکز خرید و فروش میگو خشکمیگو از سخت پوستان است که در آب شیرین و شور یافت می شود آنها مقاومت بالایی  در برابر مواد سمی در مناطق آلوده دارند و شامل ویتامین کلسیم،پروتئین،آهن، فسفر،سلنئوم است به علت اثر بر روی گردش خون انسان سالم محسوب می شود.یکی از مهم ترین و معروفترین محصول حاصل از میگو میگوی خشک است که جایگاه ویژه ای در سبد کالای خانواده ها است. میگوی خشک دارای ویتامین هایی که هست باعث پیشگیری از انواع سرطان،ضد فشار خون،ضد آلزایمر،ضد کم خونی،پایین آوردن کلسترول کاربرد دارد.فروش اینترنتی در جنوب باعت شده است که متقاضی بدون واسطه از شرکت خریداری کند و وقتی که خرید میگو خشک از طرف مشتری تایید شد اگر مشری در شعر دیگری باشد  آن را از طریق را هوایی هواپیما ،راه ریلی راه آهن، راه زمینی اتوبوس ها مسافر بری و یا ماشین های یخچال دارو یا برای صادرات از راه دریا از طریق کشتیرانی صورت می گیرد .

صادرات میگو خشک درجه یک به کشورهای مختلف

صادرات میگو خشک درجه یک به کشورهای مختلفصادرات میگو پاک شده درجه یک به کشور های مختلف صورت می گیرد.که بیشتر از را هوایی هواپیما و راه دریایی کشتیرانی صورت می گیرد.میگو خشک براساس درشتی آن درجه بندی می شود که همه ما ایرانیان در تصور این هستیم که میگو خشک درجه یک با بسته بندی خاص و مجلل برای کشورهای اروپایی و صادراتی فرستاده می شود.اما آنقدر کیفیت و کمیت این میگوها بالاست که از همان صادراتی برای مشتری ها در تهران فرستاده می شود. با این تفاوت که لیست قیمت میگو خشک صادراتی با معمولی فرق می کند و مشتری های خاص خود را دارد.صادرت میگو خشک درجه یک به علت رقابتی بودن این محصول در میان کشورهای اروپایی است.وگرنه کشورهای سطح پایین تر یا خرید از ما ندارند و یا درجه کیفیت پایین تر را از ما خرید می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما