صادرات میگوی ایرانی اصل

به دلیل این که کیفیت آبزیان صادراتی در ایران بسیار بالا می باشد ،  انواع مختلف آن ها توسط کشور ما به ۱۸ کشور دنیا صادر می گردند. از جمله این آبزیان می‌ توان به صادرات میگوی ایرانی اصل به کشورهایی همانند روسیه و عراق اشاره کرد که موجب رونق در چرخه اقتصادی کشور و همچنین سودآوری بالایی برای تاجران این محصول شده است.

لازم به ذکر است که قیمت میگوی ایرانی با توجه به کیفیت و سایز آن متفاوت می باشد.

صادرات میگوی ایرانی اصل

بررسی‌ صادرات میگوی ایرانی

بررسی‌ صادرات میگوی ایرانی امروزه صادرات میگوی ایرانی به دیگر کشورها بسیار بیش تر از گذشته شده است به این دلیل که کارخانه‌های بسیاری به تولید انواع میگو های پاک کرده و بسته بندی شده مشغول می باشند. انواع مختلف این محصولات به دلیل دارا بودن کیفیت بالا و همچنین دارا بودن سایز های کوچک و بزرگ مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته‌اند.

 اغلب متقاضیان میگو های ایرانی کشورهای خارجی هم مانند روسیه، عراق و چین هستند که این میگوها را در بسته بندی هایی با وزن های بالا خریداری می کنند. به دلیل این که فرایند بسته‌بندی این محصولات تماما توسط دستگاه های مکانیزه انجام می‌ گیرد این خوراکی از نظر بهداشتی بودن نیز کاملا قابل اطمینان می باشد.

 شما نیز می‌توانید برای تهیه میگو های مرغوب آن ها را به صورت مستقیم از تولید کننده این مجموعه خریداری نمایید تا قیمت آن برایتان مقرون به صرفه تر گردد.

لازم است بدانید که سایت ما بهترین قیمت را بر روی میگو های صادراتی گذاشته است که شما می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین نوع آن ها را در اندازه های متفاوت و با قیمت های ارزانی خریداری نمایید.

صادرات انواع میگوی ایرانی

صادرات انواع میگوی ایرانی لازم است عنوان گردد که انواع مختلفی از میگوهایی که در ایران تولید می شوند بیش تر صادراتی می باشند. انواع میگوی ایرانی جز مرغوبترین نوع میگوها در جهان بوده که دارای ارزش غذایی بالایی هستند و یکی از سودآورترین محصولات دریایی برای تجارت می باشند.

صادرات میگو یکی از پرسودترین صادرات  مواد غذایی می باشد به این خاطر که میگو در تمامی قاره‌ها جز پرمصرف ترین غذاها است. به دلیل این که این محصول دارای سود بالایی می باشد امروزه بیش تر افراد به تولید و پرورش این نوع از آبزی مشغول می باشند و با رعایت کردن استانداردهای خاص توانسته اند میگو هایی را تولید نمایند که دارای کیفیت بالا و طعم بی نظیری هستند.

این نمایندگی با عرضه درجه یک ترین نوع میگوهای ایرانی با قیمت مناسب توانسته است سود بالایی را کسب نمایند. انواع مختلف این محصولات هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله‌ای در این مرکز به مشتریان عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما