صادرات عمده میگوی بوشهر

صادرات عمده میگوی بوشهر به کشورهای گوناگونی انجام می شود. از طرف دیگر، بازرگانان برای این که بتوانند بهتر محصولات را به فروش رسانند، مسائل بهداشتی و استانداردها را به خوبی مراعات می کنند. همچنین صادرات میگوی بوشهر به صورت با پوست، پوست کنده و فریز شده انجام می شود. باید بگوییم که گروه های بازرگانی برتر، فرآورده های بهترین شرکت تولیدی میگوی بوشهر را برای این منظور تهیه می کنند.صادرات عمده میگوی بوشهر

ارزش صادرات میگوی بوشهر

ارزش صادرات میگوی بوشهر صنعت شیلات در ایران به دلایل متفاوتی رشد قابل توجهی داشته است و در این بین، بسیاری به پرورش میگو و همینطور صید آن در فصل مشخص سال می پردازند. این آبزی یکی از فرآورده های پرسود به شمار می رود که در داخل و بیرون از ایران فروش مناسبی دارد. اما صادرات میگوی بوشهر ارزش زیادی دارد.

به این موضوع می توان از جهات متفاوتی پرداخت. اول این که آبزی مطرح بحث، گوشت لذیذ و پر خاصیتی دارد. همین باعث شده تا مشتریان زیادی هم پیدا کند. پس صادر کردن فرآورده توام با سود هنگفت است. دوماً سود آن تنها نصیب شرکت های بازرگانی نمی شود، بلکه تولیدی ها هم بهره خوبی می برند و برای اقتصاد کلی هم فایده دارد.

به هر حال، ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ میگو، صادر برتر در این حوزه به شمار می رود. افرادی که در این حوزه فعال می باشند، با زیر و بم بازارهای جهانی آشنایی دارند و به همین علت فروش میگوی بوشهر را در کشورهای مختلفی گسترش داده اند.

قابل ذکر است که فرآورده در سایزهای متنوع و به اشکال گوناگونی به بازارهای بین المللی ارسال می گردد و در این زمینه می توان به نوع تازه و یا بسته بندی اشاره کرد که بیشتر فریز شده می باشند.

بازار صادرات میگوی بوشهر

بازار صادرات میگوی بوشهر با نگاهی به بازار صادرات میگوی بوشهر، به عنوان یکی از قطب های برتر تولید این آبزی، می توان گفت که فروش محصولات رونق خوبی دارد. این را نیز نباید فراموش نمود که محدودیت هایی در سال های اخیر به علت تحریم ها به وجود آمده که تا اندازه ای طی کردن سیر صعودی را کُند کرده است.

در کل، از ایران به جاهای گوناگونی این محصول پس از برداشت ارسال می شود که می توان به این ممالک اشاره نمود:

  • در شرق آسیا و کشورهای ویتنام، چین، هنگ کنگ و …
  • کشورهای عربی شامل لبنان، قطر، امارات عربی متحده، عمان و غیره
  • به اروپا و به ویژه انگلیس و اسپانیا

در هر حال، به دلیل فواید زیادی که میل کردن میگو دارد و تاکیدی که در این زمینه می شود، شاهد بازار خوب این آبزی در جای جای جهان می باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما