صادرات عمده میگوی بوشهر با بهترین قیمت

هم اکنون صادرات میگوی بوشهر به کلیه نقاط جهان با بهترین نوع کیفیت در حال انجام است. میگو برای کاهش وزن افراد دارای اضافه وزن و چاقی  بسیار مفید است. همچنین کسانی که رژیم دارند میگو برای آنها بسیار مناسب است. پزشکان می گویند مصرف هفتگی ۳ الی ۴ بار میگو باعث می شود اسید چرب ضروری به بدن برسد.شما خریدارن عزیز می توانید بهترین میگوی صادراتی بوشهر را به صورت عمده سفارش دهید.

صادرات عمده میگوی بوشهر با بهترین قیمت

ارزش میگو پرورشی صادراتی کشور

ارزش میگو پرورشی صادراتی کشور ارزش میگو پرورشی صادراتی کشور بسیار فراوان است.امسال این ارزش به بیش از پنجاه و پنج درصد رشدی افزوده گردیده است و این نشان از کیفیت عالی و منحصر به فرد این میگوهای درجه یک است که با بهترین روش های مراقبتی و با تغذیه سالم از پودرهای مختلفی نظیر پودر سیر جهت افزایش قدرت ایمنی میگو و قدرت عملکرد کاهندگی کلسترول در بدن فرد مصرف کننده استفاده گردیده است.پرورش میگو در ایران بسیار پیشرفته و تحت نظارت متخصصین این حرفه در نهایت کیفیت و مراقبتها صورت گرفته و برترین میگوی جهان را برای عرضه آماده کرده و روانه بازار خارج می کند.

گونه های مختلف میگو دریایی صادراتی  بوشهر به انواع میگوی ببری، موزی، سفید، هندی، سرتیز، ببری سیاه یا مونودون تقسیم بندی می گردند.در این میان میگوی ببری و میگوی سفید به میزان فراوان تری در آبهای دریایی بوشهر تهیه و تولید و صید می شوند.

هر کدام از این میگو های نام برده دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارا می باشند. به عنوان مثال میگوی ببری که فراوانترین میگوی بوشهر می باشد دارای مقدار بسیار زیادی ویتامین ب ث یا نیاسین و ویتامین دی می باشد و همچنین سرشار از امگا3 و پروتئینها و فسفر می باشد.

ماهی ببری لوکس ترین نوع میگوی بوشهر بوده و دارای قیمت بیشتری می باشد این میگو به علت خواص فراوان و طعم بی نظیر از اهمیت زیادی برخوردار بوده و همواره مورد تقاضای بازار های داخلی و خارجی قرار می گیرد.

میگو پرورشی بوشهر  برای افراد سال خورده و سالمند بسیار مفید هست و می تواند از بیماری های سالمندی مثل آلزایمر، اختلال در حواس، فشار خون جلو گیری کند.

صادرات میگوی بوشهر به کشور های مختلف

صادرات میگوی بوشهر به کشور های مختلف صادرات میگوی بوشهر با بهترین قیمت به کشور های همسایه از جمله عراق، سوریه، امارات، قطر،پاکستان، افغانستان، ترکیه و سایر کشور های درخواست کننده در بهترین کیفیت ها در سایز بسته بندی مختلف با مناسب ترین قیمتها صورت می پذیرد.تولید میگو صادراتی به علت افزایش عرضه و تقاضا در بالاترین آمار قرار گرفته است. این محصول به علت کیفیت و مرغوبیت بی نظیری که دارد همواره مورد تقاضای بازارها و کشور های خارجی قرار می گیرد و صادرات پر رونقی را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما