صادرات جدیدترین میگو به ترکیه

صادرات میگو به ترکیه از سوی بازرگانان مختلفی انجام می شود. از طرف دیگر، محصولات به اشکال گوناگونی در بازار شهرهای متفاوت این کشور پخش می گردند. این را هم باید افزود که انواع میگو در سایزهای متفاوتی صادر می گردد. همچنین گروه های بازرگانی می کوشند تا بهترین قیمت میگو را ارائه داده و به این صورت مشتریان بیشتری پیدا کنند. اما در ادامه به بررسی چگونگی صادرات و قیمت ها خواهیم پرداخت.

صادرات جدیدترین میگو به ترکیه

بررسی پتانسیل صادرات میگو به ترکیه

بررسی پتانسیل صادرات میگو به ترکیه ترکیه همسایه شمال غربی کشورمان محسوب می شود. در سال های اخیر شاهد بالا رفتن سطح تجاری با این کشور بوده ایم که زمینه ساز صادرات اقلام گوناگون به بازارهای آن بوده است. اما قصد داریم در اینجا به بررسی پتانسیل صادرات میگو به ترکیه بپردازیم.

نکته ای را که باید در نظر گرفت، این کشور جمعیت زیادی دارد و که از نظر اقتصادی در سطح متوسط قرار دارند. این موضوع سبب می شود تا مصرف کنندگان بتوانند خوراکی های گران قیمت مثل میگو را تهیه کرده و استفاده نمایند.

از جانب دیگر، به دلیل نزدیکی و تسهیلاتی که در تجارت ایجاد شده، برای تجار ترک به صرفه است تا با شرکت های ایرانی مراوده داشته باشند. این موضوع چند دلیل دارد، نخست این که هزینه های حمل و نقل کمتر است و در ثانی، سریع حتی محصولات تازه را می توانند به ‌دست آورند.

نباید فراموش نمود که در شرایطی می توان فروش مناسبی داشت که به موضوعاتی مثل استانداردها و بهداشت کالا توجه نمود. باید افزود که این همسایه دروازه اصلی تاجران ما به سوی کشورهای متعدد اروپایی می باشد. به هر صورت می توان اینگونه نتیجه گرفت که ظرفیت صادرات میگو به ترکیه از هر نظری بالا بوده و سودآوری مناسبی دارد.

قیمت جدید صادرات میگو به ترکیه

قیمت جدید صادرات میگو به ترکیه درباره قیمت جدید صادرات میگو به ترکیه، باید بگوییم که به دلایل متعددی نرخ ها متفاوت اعلام می شوند. برای ارزیابی بهتر ما به چند موضوع در زیر اشاره می نماییم که در حقیقت عوامل موثر ارزش گذاری هستند:

  • کیفیت محصول و این که چگونه صید یا پرورش یافته بسیار مهم است.
  • اندازه میگو ها نیز متفاوت بوده و این خود باعث تغییرات زیادی در قیمت های می گردد.
  • نحوه ارائه که به شکل بسته بندی شده، با پوست، خشک شده، نیم پز و غیره می باشد هم بی تاثیر نیست.
  • نوع آماده سازی و شرکتی که آن را فرآوری می کند نیز نقش زیادی در این عرصه دارد.

این ها مسائل مهمی اند که شرکت های بازرگانی به آن توجه دارند. ولی برای آگاهی دقیق از نرخ های روز، می توانید از هر منطقه کشور با فروشنده این وب سایت، تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما