صادرات بی واسطه میگو درجه یک به چین

میگو یک دسته از آبزیان می باشند که سخت پوست هستند و به طول معمول در دریا زندگی می کنند اما چند نوع از آن ها هم در آب های شیرین زیست می کنند. طعم و مزه  خوش میگو ها باعث محبوبیت مصرف آن ها نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور ها از جمله کشور چین می باشد. چین یکی از خریداران و مصرف کننده میگو درجه یک می باشند و با صادرات میگو به چین می توانید کسب درآمد کنید.  

 

صادرات بی واسطه میگو درجه یک به چین

میزان صادرات میگوی ایران به کشور چین

میزان صادرات میگوی ایران به کشور چین ایران کشوری بی نظیر است که شرایط جوی و زمین و دریا و منابعی بکر دارد که باعث می شود در بسیاری از زمینه ها محصولی قابل توجه به جهات عرضه کند. 

ایران در زمینه ی محصولات دریایی، تولید کننده با کیفیت انواع میگو ها می باشد که در سر تا سر جهان محبوبیتی بالا دارد و با آن اقدام به صادرات می کند. 

طعم خوب و خوش میگو به علاوه خواصی که میگو دارد سبب می شود که بسیاری خواهان این محصول باشند.

میگو منبع غنی از پروتئین می باشد و کلسترول مناسب بدن را در خود دارد، همچنین ضد فشار خون است و از بروز آلزایمر هم جلوگیری می کند همچنین با ویتامین ها و مواد خود منجر به تقویت بدن نیز می شود و این موارد میگو را نزد بسیاری از تجار کشور ها خواستنی کرده است. 

یکی از این کشور ها کشور چین می باشند که  سالانه بیش از ده هزار تن معادل بیش از پنجاه درصد  صادرات میگو درجه یک ایران را از آن خود کرده است.

در چند سال گذشته میگو ها به صورت غیر مستقیم و از سمت کشور ویتنام و کشور مالزی و دیگر کشور ها محصول خود را به چین صادر می کردیم اما سپس پروتکلی بین ایران و چین امضا شد که اکنون این محصول به صورت مستقیم و به آسانی به چین صادر می شود. 

شرکت صادرات میگو به چین

شرکت صادرات میگو به چین گفتیم که میگو محصولی است که پتانسیل صادراتی بسیاری دارد و می توان از آن کسب درامد کرد. 

یکی از این کشور چین می باشد که بازار فروش بسیار مناسبی برای میگو صادراتی است. 

با صادر کردن میگو به چین می توانید کسب و کاری مناسب و ایده آل داشته باشید. 

صادرات میگو سبب می شود که شما بازار فروشی بسیار گسترده را در اختیار داشته و کسب درآمد کنید. 

محبوبیت میگو در این کشور و مصرف زیاد آن در چین و از سویی دیگر عرضه محصولی با کیفیت سبب موفق شدن شما در این کسب و کار می شود و می توانید در این کار به سود و موفقیت زیادی دست پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما