صادرات ارزانترین میگو دریایی

صادرات میگو دریایی با ارزانترین قیمت به خارج از کشور انجام می شود و نرخ بسیار مناسب و نوع دسته بندی این نعمت الهی  و کیفیت و طعم بسیار خوب آن  موجبات فروش بسیار خوبی را برای تولید کنندگان و خرید با صرفه ای را برای مشتریان فراهم نموده است. عرضه مستقیم و مقرون به صرفه و عمده این محصول در بازار صادرات ایران به نعی تعادل و توازن را برقرار نموده است.

صادرات ارزانترین میگو دریایی

انواع صادرات میگو دریایی

انواع صادرات میگو دریایی  این نعمت دریایی و خدادادی بیشتر در دریاهای جنوب کشور در انواع مختلف به وفور در دریاهای جنوب یافت می شود. میگو به صورت تازه و خشک می توان از فروشگاه های پروتئینی به صورت حضوری و غیر حضوری تهیه و خریداری نمود. انواع میگوی ببری و موزی و سرتیز و سفید و…  در بازار ایران موجود است.

میگوی خشک از نوع صادراتی بسیار مرغوب است و پر طرفدار نیز هست. میگوی ببری از ارزش غذایی فوق العاده ای برخوردار است و به لحاظ  ارزش اقتصادی اهمیت ویژه دارد و استقبال بسیار خوبی در خارج از کشور از این نوع میگو می شود

این محصول در انواع مختلف با کیفیت بسیار خوب و در بسته بندی مرغوب و در سایزهای مختلف به کشورهای خارجی صادر می شود. وانامی یکی از گونه های پرورشی میگو است که آمار صادرات بسیار خوبی را در جهان به خود اختصاص داده است. قطعا می دانید وانامی یک گونه پرورشی است و سایز بزرگی دارد و عمده ترین صادرات میگوی ایران به کشورهای مختلفی از جمله ترکیه و لبنان و چین و روسیه و تعداد دیگری از کشورها ی عربی و حومه خلیج فارس صادر می شود.

میگو موزی برای افرادی که مبتلا به فشار خون و فقر آهن هستند توصیه می شود و شاید همین عامل دلیل خوبی برای فروش صادراتی این میگو باشد. 

نرخ صادرات میگو دریایی

نرخ صادرات میگو دریایی اگر قصد خرید میگو صادراتی را دارید پرورش دهندگان و تولید کنندگان گزینه بسیار خوبی برای تهیه و خریداری این محصول هستند. نرخ میگو دریایی صادراتی به عوامل زیادی بستگی دارد که همگی کم و بیش روی قیمت نهایی تاثیر گذار هستند.

نوع و اندازه میگو و تازه یا یخ زده و یا سورت شده و اینکه چه میزان در خصوص هزینه های گمرک به آن تعلق می گیرد و اینکه حمل و نقل آن به چه صورتی باشد و در نهایت نوع بسته بندی این محصول همگی عواملی هستند که در تعیین قیمت میگوی صادراتی دخیل هستند.

خرید میگو دریایی که دارای سایز مناسب و کیفیت بسیار خوبی است در دو حالت تازه و منجمد شده و بسته بندی با گرم های مختلف در بازار امکان پذیر است.

شرکت های بازرگانی بسیار فعالی در سطح شهر موجود می باشند که این محصول را با قیمت مناسب و عمده به مشتریان خود ارائه می دهند. آمار بالای صادرات میگوی پرورشی و دریایی ایران ارز بسیار خوب و قابل توجهی را به کشور سرایز می کند و سالیانه در حجم انبوه این محصول با کشورهای زیادی صادر می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما