شناخت بهترین انواع میگو آب شیرین

آیا با انواع میگو آب شیرین آشنا می باشید؟ برای شناخت بهترین انواع میگو آب شیرین می توانید مطالب زیر را مطالعه کنید و بهترین انواع میگو را بشناسید.
میگو یکی از برترین انواع آبزیانی است که از پوست سختی برخوردار می باشد و البته این نوع جانور دریایی در آب های شیرین و شور یافت می شود. این نوع آبزی دارای مواد مغذی است و می توان گفت که از ارزش اقتصادی و غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شناخت بهترین انواع میگو آب شیرین

میگو امانو: از انواع بهترین میگو که در آب های شیرین یافت می شود می توان به میگو امانو اشاره کرد. این نوع میگو با نام آمانو نیز یاد می شود و در طبیعت با این نوع آبزی مواجه می باشیم. این میگو از هر نوع ماده غذایی مصرف می کند و می تواند تا 3 سال نیز عمر داشته باشد. سختی آب برای زندگی این ماهی از 3 الی 10 DH می باشد. زیستگاه اصلی میگو آمانو در آسیای جنوبی شرقی می باشد و در کشور آمریکا در آکواریوم ها نگهداری می شود. بهترین دما برای نگهداری و پرورش این آبزی حدود 75 فارنهایت می باشد.

میگو مخمل آبی: این نوع میگو در طبیعت یافت نمی شود و زیستگاه اصلی این میگو در تایوان می باشد. میگو مخمل آبی در دمای 65 الی 85 فارنهایت رشد کرده و بهترین سختی آب نیز برای رشد این ماهی 3 الی 15 DH می باشد. این میگو تا 3 سال عمر کرده و PH موردنیاز برای رشد این آبزی از 6.2 تا 8.0 می باشد.

میگو سرخ گیلاس: این نوع میگو در طبیعت یافت نمی شود و بهترین PH برای آن از 6.2 الی 8.0 می باشد. میگو سرخ گیلاس در دمای 75 فارنهایت رشد می کند و از هر نوع ماده غذایی استفاده می کند. طول عمر این میگو 1 الی 2 سال می باشد و از نوع میگو های وحشی به شمار می رود. البته این نوع میگو در آلمان پرورش می یابد و مراقبت از آن بسیار راحت می باشد. میگو سرخ گیلاس از میگو های بسیار شاد بوده و تنها به مس حساس است.

ببر میگو: این میگو در جنوب شرقی آسیا زندگی می کند و البته در طبیعت یافت می شود. ببر میگو در دمای 68 الی 75 فارنهایت رشد می کند و تا 2 سال می تواند عمر مفید داشته باشد. PH موردنیاز برای رشد این ماهی حدود 6.0 الی 7.25 می باشد و از هر نوع ماده غذایی مصرف می کند. البته این نوع میگو در آب نرم و اسیدی خیلی کم زندگی می کنند و برخی از مواقع رشد این میگو کاهش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما