شرکت صادرات میگو تازه به کشور عمان

پرورش میگو در ایران بسیار پیشرفته و تحت نظارت متخصصین این حرفه در نهایت کیفیت و مراقبت ها صورت گرفته و برترین میگوی جهان را برای عرضه به کشورعمان آماده کرده و روانه بازار خارج می کند.شرکت صادرات میگو به عمان با میزان بسیار بالایی از تقاضا و سفارشات روبرو شده است و این نشان از کیفیت بی نظیر و رضایت همه جانبه مشتریان خارجی است. این محصول تازه در بسته بندی های بسیار بهداشتی در ساسر کشور عرضه می گردد. قیمت این ماده مغذی بسیار مناسب بوده و به راحتی می توان آن را تهیه کرد.

شرکت صادرات میگو تازه به کشور عمان

آمار صادرات میگوی ایران به عمان

آمار صادرات میگوی ایران به عمان آمار صادرات میگوی ایران به عمان در سال جاری بسیار افزایش یافته است. بیش از صد و پنجاه تا دویست تن از میگوی تولیدی ایران به کشور عمان با کیفیتی ستودنی در حال ارسال است.میگو پرورشی تازه جنوب و شمال کشور ایران در قلب کشور عمان جای‌گرفته‌است است زیرا بسیار باکیفیت، ممتاز و‌ درجه یک می باشد. میگوهای ایرانی انواع بسیار متفاوت با نژادهای پرورش یافته گوناگونی دارند که با روش های مراقبتی ویژه و ‌با تغذیه بسیار مرغوب و نظارت شده رشد داده می شوند.آمار تقاضای بسیار بالای میگوی پرورشی ایران توسط کشورمان نشان از رضایت مشتریان و مصرف کنندگان این محصول بی نظیر است.علاوه بر آمار بالای تقاضا از سمت کشور عمان، ایران به سه کشور دیگر نیز بیش از چهار صد تن میگوی تازه پرورشی صادر می نماید.

نرخ صادرات میگو فله به عمان

نرخ صادرات میگو فله به عمان نرخ صادرات میگو فله به عمان به قیمت دلار محاسبه می شود و بسیار مناسب می باشد اما در داخل کشور ایران این محصول به نرخ دلار محاسبه نشده و بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد.این محصول صادراتی از ویژگی های ممتازی برخوردار است و همواره حجم بالایی از صادرات را به کشورمان به خود اختصاص داده است.نرخ اصلی این محصول صادراتی توسط اتحادیه فروش کل با درنظرگرفتن نوع میگو،نژاد میگو،اندازه میگو، حجم خریداری شده،قیمت دلار و غیره تعیین می گردد.

قیمت و نرخ خرید میگو تازه پرورشی ایرانی با سایز مختلف بسیار مناسب بوده و همواره مورد تقاضای مشتریان و بازار های فروش قرار می گیرد. خرید میگو پرورشی صادراتی یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه خرید میگوی مرغوب می باشد.

صادرات میگو صادراتی تازه پرورشی ایران در سایز مختلف و نژاد های متتوع به کشور های همسایه از جمله عمان، عراق، سوریه، امارات، قطر،پاکستان، افغانستان، ترکیه و سایر کشور های درخواست کننده در بهترین کیفیت ها در سایز بسته بندی مختلف با مناسب ترین قیمتها صورت می پذیرد.

این محصول به علت کیفیت و مرغوبیت بی نظیری که دارد همواره مورد تقاضای بازارهای داخلی  و کشور های خارجی قرار می گیرد و صادرات پر رونقی را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما