شرکت بزرگ صادرات میگو به چین

صادرات یکی از بهترین و ارز آورترین صنایع یک کشور محسوب می گردد که هر چه پر رونق تر باشد؛ بهتر. به دلیل پتانسیل بالای کشور در تولید بهترین انواع شیلات از جمله انواع میگو و دارا بودن استاندارد های جهانی لازم، انواع این محصولات به کشورهای دیگر صادر می گردد که چین نیز یکی از بزرگ ترین خریداران این محصولات از کشور می باشد. به عنوان مرجع و همین طور شرکت بزرگ صادرات میگو به چین در خدمت شما هستیم.

شرکت بزرگ صادرات میگو به چین

معرفی بازار صادرات میگو به چین

معرفی بازار صادرات میگو به چین

مراکز میگوی متعددی در کشور به تکثیر و پرورش این موجود پر خاصیت و مقوی می پردازند که از مهم ترین آن در کشور می توان به:

  • میگوی ببری
  • میگوی موزی
  • میگوی سفید و سفید هندی
  • میگوی سر تیز
  • میگوی مونودون

اشاره نمود.

میگو جزوی جدایی ناپذیر از منوی رستوران های عرضه کننده غذاهای دریایی در جهان می باشد که از این جهت کشورهای بسیاری به تولید و همین طور واردات آن می پردازند.

کشور پهناور چین به عنوان یکی از 4 کشور بزرگ وارد کننده آبزیان در جهان شناخته می شود که انواع آبزیان از سراسر جهان به این مقصد سرازیر می شود که میگو را می توان یکی از اصلی ترین موارد در این زمینه دانست، امروزه صادرات آبزیان گوناگون از جمله میگو از ایران نیز به این کشور بسیار افزایش یافته و رشد چشمگیری داشته است.

برخلاف گذشته که صادرات انواع محصولات به این مقصد با واسطه انجام می شد امروزه صادرات به چین به صورت مستقیم انجام می شود که قیمت نهایی را افزایش داده و ارز آوری بیشتری خواهد داشت، صادرات مستقیم را می توان یکی از انواع بسیار پر سود در این زمینه دانست.

بنابر این اگر به دنبال سودآوری بیشتر و همین طور معرفی محصولات خود در بازارهای جهانی از جمله بازار کشور چین و اطلاع یافتن از استاندارد های موجود و قوانین و همین طور صادرات محصولات خود از جمله میگو ارزان‌ هستید حتما با کارشناسان کاردان مجموعه ما در تماس بوده و از مشاوره آن ها بهره مند شوید.

قیمت ارزان صادرات میگو به چین

قیمت ارزان صادرات میگو به چین این مجموعه با دارا بودن سابقه ای طولانی مدت در صادرات انواع آبزیان به مقصد چین با قیمت ارزان و همکاری با بهترین کارشناسان در این زمینه؛ بهترین گزینه برای صادرات و  هر گونه همکاری با مراکز پرورش و تولید کنندگان محترم میگو به صورت عمده از سراسر کشور می باشد، شما هم می توانید به عنوان تولید کننده در صادرات این محصول به مقاصد مختلف در جهان از جمله چین نقش داشته و از سود سرشار آن و کسب درآمد به صورت ارزی بهره مند شوید، با کارشناسان ماهر در امر صادرات ما در تماس بوده و محصول خود را جهانی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما