رکورد صادرات میگو به اروپا

رکورد صادرات میگو به اروپا توسط شرکت های عرضه کننده صورت می گیرد. میگو یکی از مواد غذایی مفید برای بدن بوده است،  که منطقه جنوب کشور  در تولید این گونه فعال بوده و سالانه چندین تن از این مواد غذایی دریایی به کشور های متقاضی خود صادر می شود. میگو در منطقه قشم به صورت پرورشی نیز وجود دارد رکورد ثبت شده در زمینه صادرات این گونه 7 تن بوده است.رکورد صادرات میگو به اروپا

رونق صادرات میگو به اروپا

رونق صادرات میگو به اروپا با توجه به این مسئله که جنوب ایران از پتانسیل ها خوبی برای تولید غذاهای دریایی برخوردار است با سرمایه گذاری در این منطقه از کشور می توان، در صادرات میگو رونق ایجاد کرد و افراد زیادی را در این زمینه مشغول به کار ساخت. میزان حجم کاری شرکت های تولید کننده میگو پرورشی برای سال 98 در حدود 91 درصد بیان شده است رونق دادن به صادرات میگو به کشور های خارجی نه تنها افراد زیادی را مشغول به کار می سازد بلکه در کنار این فرایند باعث ارز آوری نیز در کشور می شود وارد شدن ارز به داخل در شرایط اقتصادی کشور نیز تاثیر گذار می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که در زمینه صادرات میگو در کشور وجود دارد طی سال های اخیر میزان تولیدات مواد غذایی پرورشی در منطقه جنوبی کشور افزایش پیدا کرده است از طرفی دیگر نیز سازمان شیلات اعلام کرده نرخ صید میگو نیز در منطقه قشم افزایش چشم گیری را به همراه داشته است با توجه به این یافته ها می توان نتیجه گرفت که کشور ایران در زمینه صادرات میگو به خارج پیشرفت خوبی را دنبال کرده است.

در کنار صادرات میگو به خارج از کشور فرآورده های حاصل شده از میگو را نیز به کشور های اروپایی صادر می کنند یکی از این محصولات میگو خشک نام دارد که در کشور های اروپایی مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. مسئولین مربوطه برای توسعه دادن میزان تولیدات شرکت های تولید کننده نیز برنامه های بلند مدتی را اعلام کرده اند تا به این صورت از طریق رونق صادرات میگو و غذاهای دریایی وضعیت کشور را سامان دهند.

روند صادرات میگو به اروپا

روند صادرات میگو به اروپا روند صادرات میگو به اروپا در سال های اخیر یک روند افزایشی را دنبال کرده است، چون در داخل کشور هم تولید میگو افزایش پیدا کرده و هم صید این گونه روند رشدی را طی نموده است.

بهترین میگو که در بازار فروش برای خرید مشتریان وجود دارد البته با توجه به این مسئله که در ایران انواع گونه های متعددی از میگو را دارا هستیم و به راحتی نمی توان در مورد یک گونه اظهار نظر کرد و آن را به عنوان بهترین میگو معرفی کرد هر کدام یک از گونه های ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما