روند صادرات صادرات میگو به عمان

صادرات میگوی ایران به کشور عمان از روند بسیار قابل توجهی برخوردار است. خرید میگو صادراتی با کیفیت خوب از طریق برقراری تماس با وب سایت امکان پذیر است. صادرات میگو به عمان جزو صادرات بسیار مهم و حائز اهمیت ایران به شمار می رود و هرساله در تناژ قابل توجهی این نعمت بزرگ الهی به عمان صادر می شود. کارخانه های فرآوری میگو در ایران فعالیت گسترده ای دارند و میگو را در بسته بندی های مختلف و ارقام مختلف تولید می کنند و در اختیار بازار قرار می دهند.روند صادرات صادرات میگو به عمان

اطلاعاتی درباره صادرات میگو به عمان

اطلاعاتی درباره صادرات میگو به عمان عمان یکی از کشورهای وارد کننده میگوی ایران می باشد. عمان جزو کشورهایی است که به لحاظ تجاری در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. آمار نشان از رشد صادرات ایران به عمان را می دهد و بابت صادرات میگو و دیگر اقلام صادراتی ارز بسیار قابل توجهی وارد کشور ایران می شود. حدود بیست تن از میگوی پرورشی ایران وارد کشور عمان می شود.

 میگوی صادراتی ایران در یک شرایط بسیار خوب و استاندارد و با نظارت جمعی از افراد که در خصوص پرورش میگو تخصص دارند انجام می شود و همواره سعی بر این بوده و هست تا بهترین محصول تولیدی خود را به بازارهای خارجی که کشور عمان یکی از آن ها است روانه کنند.

 میگو در انواع و اقسام در ایران و در بازار داخلی موجود می باشد و علاوه بر تامین مصارف داخلی صادرات بسیار خوبی در حجم انبوه نیز به کشورهای خارجی و عربی  انجام می شود. تقاضای میگوی خشک صادراتی  از سوی کشور عمان موجبات عرضه خوبی را برای ایران فراهم نموده است.

مراکز صادرات میگو به عمان

مراکز صادرات میگو به عمان استان خوزستان و بوشهر و سیستان و بلوچستان جزو مناطق جنوبی کشور ایران هستند که تامین کننده اصلی  میگو هستند. اما یکی از شهرهای شمالی ایران  با نام گلستان نیز در زمینه پرورش و صید میگو نقش عمده و بسزایی در صادرات میگوی ایران دارد.

اداره شیلات و آبزیان نیز جزو مراکز بسیار مهم و اساسی پرورش و صید میگو است که هر ساله بهترین و با کیفیت ترین محصول میگو را روانه کشورهای خارجی و عربی می کند. مراکز میگو تحت نظارت اداره بهداشت است و به لحاظ رعایت استانداردهای لازم تاکنون موفق به پرورش بهینه این محصول شده است. عمان متقاضی میگو خشک و همچنین ماهی ایران نیز می باشد.

 امکان فعالیت تجاری بین عمان و ایران در خصوص شیلات و پرورش آبزیان وجود دارد و در این زمینه بررسی های لازم روند خود همچنان طی می کند. عمان نیز دارای شیلات و صیاد فنی و همچنین شناورهای لازم و کارخانه های فرآوری می باشد و هر ساله مقادیر مشخصی ماهی به کشورهای همسایه صادر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما