رتبه صادرات میگو به روسیه

صادرات میگو به روسیه از طرف کشور ما نسبت به زمان های قبل افزایش چشمگیری داشته است که دلیل آن کیفیت و مرغوبیت بالای این محصول، سالم بودن میگو ها از هر گونه بیماری و غیره می باشد.  رتبه صادرات انواع میگو به روسیه در کشور ایران بسیار بالا می باشد به طوری که روسیه نخستین رتبه واردات این محصول از کشور ایران را به خود اختصاص داده است. 

رتبه صادرات میگو به روسیه

اطلاعات اجمالی صادرات میگو به روسیه

اطلاعات اجمالی صادرات میگو به روسیه امروزه انواع بازارهای جدید در زمینه ی صادرات محصولات مختلف در کشور ایران به وجود آمده است که از جمله این بازارها در سال های اخر می توان به صادرات انواع آبزیان به کشور های مختلف از جمله روسیه اشاره کرد. از بهترین و عالی ترین محصولاتی که در بازار جدید توانسته بخش مهمی از صادرات را به خود اختصاص دهد، می توان به میگو که لز محبوب ترین و پرخاصیت ترین آبزیان است، اشاره کرد. 
میگو دارای دو نوع پرورشی و دریایی می باشد که هر دو نمونه به صورت گسترده از طرف کشور ایران به کشور روسیه صادر می شود که با این وجود کشور ما تا به الان توانسته رتبه نخست را در صادرات این محصول به روسیه به خود اختصاص دهد. 
به منظور صادر کردن میگو به کشورهای مختلف از جمله روسیه باید مراحلی طی شود که پس از گذراندن این مراحل و دریافت برخی از مجوزها امکان صادرات این محصول برای صادر کنندگان و حتی تولید کنندگان فراهم می شود. از مهمترین مراحلی که باید به طور دقیق و کامل طی شود، می توان به تایید صلاحیت نوع محصول صادراتی و عدم قاچاق بودن آن توسط انواع اتحادیه های گمرکی که به تازگی تشکیل شده اند، اشاره کرد. 
همچنین پس دریافت برخی از استانداردهای جهانی به منظور تایید کیفیت محصول مورد نظر و مجوزهای صادراتی مخصوص از سازمان های مربوطه امکان صادر کردن این محصول به طور کامل فراهم می شود. صادرات میگو به روسیه اغلب به صورت گسترده و عمده با قیمت مناسب صورت می گیرد. 

حجم صادرات میگو به روسیه

حجم صادرات میگو به روسیه هر ساله حجم صادرات میگو به روسیه نسبت به سال های قبل به صورت قابل توجهی افزایش می یابد که دلیل آن استقبال بالای کشورهای خارجی و مشتریان آنها از خرید این محصول در مراکز مختلف می باشد. به طور کل می توان گفت که در سال جاری حجم صادرات میگو به روسیه تقریبا 9 هزار تن بوده است که این میزان نسبت به زمان های گذشته تقریبا دو برابر شده است. 
حجم صادرات اغلب توسط فروشنده میگو با بررسی میزان فروش در هر سال مشخص و تعیین می شود. قیمت میگو صادراتی به موارد مختلفی نیز بستگی دارد که کیفیت از مهمترین این موارد به شمار می رود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما