خرید و فروش شاه میگو خلیج فارس

شاه میگو در کدام قسمت از ایران رشد می کند؟ دریای خلیج فارس یا دریای خزر؟ خرید و فروش شاه میگو در ایران به طور قابل توجهی صورت می گیرد که در ادامه بیش تر در مورد آن صحبت شده است.
بیش از ده نوع میگو در خلیج فارس یافت می شود که از معروف ترین آن ها می توان به لابستر یا شاه میگو اشاره کرد. البته باید بدانید که وزن شاه میگو ها از یک کیلو به بالا می باشد و از shrimps.ir های کمیاب دریای خلیج فارس محسوب می شوند. البته این میگو ها در سواحل صخره ای زندگی می کنند و هر ساله حدود 200 هزار عدد از این میگو ها توسط صیادان صید می گردد.

اطلاعات کلی در مورد شاه میگو

در مورد شاه میگو می توان گفت که این میگو نوعی جهش یافته از میگو های معمولی بوده است که در اندازه های بزرگی در دریای خلیج فارس رشد می کند. همچنین این میگو از خانواده نفروپیدا به شمار می رود و از دسته میگو های هوماریدا محسوب می شود. این آبزی به عنواع بهترین غذای آمریکایی ها مشخص شده است و در وعده های اصلی از این نوع میگو استقبال زیادی می شود. البته شاه میگو ها دارای ارزش اقتصادی بالایی می باشند و از سودآورترین جانوران دریایی به شمار می روند.
در مورد وزن شاه میگو گفته شده است که وزن آن ها گاهی به 20 کیلوگرم نیز نزدیک می شود و این نوع میگو ها از بدنی سخت و پوسته ای محکم برخوردار هستند. شاه میگو ها دارای چهار جفت پا بوده است که برای راه رفتن از آن ها استفاده می کنند. همچنین شاه میگو ها دارای یک دم درازی می باشند و زمانی که به آن حمله می شود، توسط این دم به عقب رفته و از دست مهاجم فرار می کنند. البته شاه میگو هایی که دارای بدنی دراز می باشند می توانند در سنگ های موجود در دریا ها پنهان گردند و برای تغذیه از جانوران کوچک چه زنده و چه مرده استفاده می کنند. در مورد تخم ریزی شاه میگو ها می توان گفت که این میگو ها می توانند تا بیش از 1000 تخم از خود استخراج کنند.
از جمله خواص شاه میگو می توان به ضد فشارخون، سرشار از سلنیوم، ضد آلزایمر، ضد کم خونی، تأمین کننده پروتئین و کلسترول خوب و… اشاره کرد.

خرید و فروش شاه میگو در بازار

منبع اصلی تولید بهترین گونه از شاه میگو در کشور ایران، آبهای چابهار در استان سیستان وبلوچستان است. شاه میگو ها از خواص زیادی برخوردار هستند که به برخی از آن ها در بالا اشاره شد. خرید و فروش شاه میگو از طریق سایتshrimps.ir صورت می گیرد و شما می توانید shrimps.ir را از این سایت به صورت اینترنتی خرید و در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما