خرید میگو | مرکز خرید و فروش آبزیان تازه

برای خرید میگو که در بیشتر آبهای شور وشیرین یافت می شود .میگو سرشار از کلسیم و ید است که خرید میگو و خوردن آن توصیه می شود.برای خرید میگو سالم باید به رنگ شفاف داشته باشد وبوی زهم ندهد.برای خرید میگوی سالم پوست سفت و سخت است.خوردن میگو باعث جلوگیری از کم خونی و منبع مواد مغذی و کاهش خطر افسردگی و جلوگیری از پیری زود رس فقط جز کمی از فواید مفید آن است .

میگو هم ویژگی های مثبت دارد و هم منفی .استفاده زیاد از میگو باعث بالا رفتن کلسترول شود و همچنین مصرف زیاد آن احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ می شود .

که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم.

خرید میگو | مرکز خرید و فروش آبزیان تازه

لیست قیمت میگو در بازار

لیست قیمت میگو در بازارلیست خرید قیمت میگو در بازار:

  • قیمت روز میگو :منجمد میگوی دریایی باسر :73000 تومان است.
  • منجمد میگوی پرورشی مخلوط :50000 تومان است.
  • میگوی دریایی تازه:45000 تومان است.
  • میگو سوخاری:28000 تومان است.
  • میگو پلویی :35000 تومان است. 
  • میگو سوخاری مارین :45000 تومان است.
  • میگو سوخاری دم دار:55000 تومان است.
  • میگو منجمد :59000 تومان است.
  • میگو رگ زده :67000 تومان است.
  • میگو منجمد بدون پوست و رگ و دم :68000 تومان است.

لیست قیمت میگو در حال حاضر است.

فواید میگو برای سلامت بدن

فواید میگو برای سلامت بدنبا وجود ظاهر نه چندان جذابش یکی از منابع آهن است .میگو یکی از خوراکی های سرشار از امگا 3 است .میگو دارای کالری کمی است و ضد فشار خون است .

امگا 3 زیادی در میگو وجود دارد و اختلال حواس در دوران سالمندی جلوگیری می کند.ضد کم خونی:از آنجا که که با خوردن 100 گرم میگو 19 درصد از نیاز به این ماده مغذی تامین می شود.فواید میگو سلامت پوست ومو و رفع خستگی و افزایش انرژی و کاهش ابتلا به کم خونی می شود و سلامت و استحکام استخوان می شود .یکی از فواید میگو های به دلیل وجود اسید های چرب و امگا 3 در درون خود تا حدود زیادی جلوگیری می کند از بیماری افسردگی و اختلالات دیگر ..

یکی از موتدی است که کمبود آن انسان را به خطر بیاندازد کمبود مس در بدن انسان است .

از آنجایی که ماهی و میگو جز مواد های حساسیت غذایی می باشد توصیه می شود افراد با آگاهی بیشتر از علایم و آلرژی غذایی آن باشند و توجه کنند .

خرید عمده میگوی تازه

خرید عمده میگوی تازهفروش عمده ماهی تازه و فروش عمده میگو ی تازه است و در سراسر کشور با قیمت بسیار مناسب به رستوران ها و هتل ها و توزیع کنندگان عرضه می کند.بیشتر  مجموعه ها و رستوران و توزیع کنندگان برای کم شدن هزینه های خود میگو را به صورت عمده خرید میکنند .هرمز ماهی بزرگترین شرکت صیادان جنوب کشور است.

فروش عمده میگو تازه با قیمت صید جنوب عرضه می شود .میگو ی تازه اولین شرط آن کیفیت است.خرید عمده میگو برای کم کردن دخل وخرج برای مراکز تفریحی و رستوران ها و استفاده خانواده ها است.

برای تشخیص میگوی تازه بوی آن است میگو باید بوی دریا رابدهد.سر میگو جداشده را نخرید .به چشمان میگو دقت کنید اگر چشم آن شل بود میگ تازه نیست .اگر پوست میگو را فشار دهیم تا فرو برود باید به حالت اولیه خود برگردد اگه طول بکشه میگو تازه نمی باشد .

سفارش اینترنتی عمده میگوی درجه یک

سفارش اینترنتی عمده میگوی درجه یکدر سطح کشور به دلیل دنیای دیجیتال فروش اینترنتی عمده میگو و همچنین کلی آن رواج پیدا کرده است و خرید اینترنتی آن با قیمت ارزانتر صورت می پذیرد.

فروش میگو در سراسر کشور به فروش میرسد  خواهان زیادی دارد و توصیه می شود بیشتر از غذاهای دریایی استفاده شود مثلا در هر هفته سه وعده غذا دریایی باشد همچنین برای کودکان تاکید بیشتر است برای فسفر زیاد آن بسیار مفید است.

مرکز خرید و فروش آبزیان تازه

مرکز خرید و فروش آبزیان تازه مرکز خرید ماهی رهنما افتتاح شده است که با کیفیت ترین و مرغوب ترین آبزیان پرورشی و دریایی است.

مرکز فروش ماهی و میگو بغثت 

هرمز ماهی بزرگترین سایت و بازا بزرگ ماهی تهران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما