خرید میگو صادراتی | مرکز فروش آبزیان دریایی با کیفیت

یکی از فراوردهای دریایی میگو میباشد که از جانداران ابزی از خانواده سخت پوست است گونه هایی از انها میگوی آب شیرین هستنداین جاندار از جنس های مختلف است که رنگ های انها بر حسب گونه متفاوت است میگوی فاسد پوسته رنگ طبیعی خود را از دست داده واکثرا به رنگ سفید کدر است وپوستش نرم میشود به راحتی از بدن جدا میشود وسرش از بدن جدا شده است.

اما در میگوی تازه وسالم پوست سفت وسخت و سر محکم به بدن چسبیده و رنگ ان تغییر نکرده وبافت گوشت حالت طبیعی داشته وپوسته و گوشت هنگام طبخ به رنگ نارنجی متمایل به قرمز است. ودر خرید میگو صادراتی باید بیشتر متوجه تازه بودن ان شد زیرا بیشتر فواید ان در تازه بودن ان است.

خرید میگو صادراتی | مرکز فروش آبزیان دریایی با کیفیت

خرید میگو صادراتی

خرید میگو صادراتیمیگو های صید شده توسط شرکت فراوری ماهی که توسط لنج های این شرکت از خلیج فارس ودریای عمان صید شده به ساحل ودیگر شرکتهای فراوری ماهی حمل میشود ودر این شرکت توسط متخصصین عمل اوری میشود وبه صورت تازه به دست خریداران میرسد.میگوی صادراتی نیز در ایران وجود دارد که به سایر کشورها صادر میشود

فواید میگو برای سلامتی

فواید میگو برای سلامتییک میگو کوچک حدودا هفت کالری و میگوی بزرگ سیزده کالری دارد سرشار از امگا ۳ است اگر میخواهید از این قبیل بیماریها دور باشید از خوردن میگو غافل نشوید به خصوص میگوی تازه.

  همچو بیماریهای یبوست٫مو٬ناخن٬کم کاری تیروئید٬سرطان پرستات٬بیماریهای قلبی ودیابت٬ کم خونی٬کمبود انرژی٬افسردگی٬کلسترول وسکته

وهمچنین از فواید میگو افزایش اشتها داروی کم خونی پروتئین فسفر بالا کمک به عملکرد غده تیروئید حفظ سلامت چشم واستخوان کاهش وزن وحفظ سلامت سلولهای خونی ومغز وافزایش تعداد گلبولهای قرمز کم کردن شدت گرفتگی قاعده گی  می باشد.

وهمچنین این ابزی حاوی منابع غنی از کلسیم ید کربوهیدرات زینگ ومنیزیم میباشد رنگ خون میگو ابی رنگ است وبه دلیل رنگش منبع غنی از مس میباشد.

برترین تولید کننده میگوی صادراتی

برترین تولید کننده میگوی صادراتی برترین تولید کنندگان میگو اندونزی میباشد که به ترتیب هلند سوئد شیلی کانادا هند امریکا ویتنام  نروژ چین بعد از ان بالا ترین میزان تولید را دارا می باشند.‌‌‌‌‍‍

پس از امریکا اکوادور وهند ایران چهارمین کشور دارای دانش تولیدوپرورس دهنده میگو است از تکنولوژی برای افزایش تولید استفاده میشوداکنون متوسط عملکرد تولید میگو برای مزارع پرورشی معمولی سه تن در هکتار ودر بعضی دیگر دوازده یا بیست تن در هکتار میباشد از جمله اقدامهایی که با مشارکت موسسه ی تحقیقات علوم شیلاتی ایران و موسسه ی واکسن وسرم سازی راضی اجرایی شده است. میگوی صادراتی از نظر شکل وخواص هیچ فرقی با میگوهای معمولی ندارداما از نظر سایز بزرگتر از سایر میگوها میباشد.

شاه میگوی اب شیرین گونه ای از میگو است که عمده تولید ان در کشورهای اروپایی و ترکیه است که به دلیل الودگی ابهای دریاها و وجود قارچ در اب دریاها تولید ان از طریق ابزی پروری افزایش یافته است. ودر ایران نیز در اذربایجان غربی در دریاچه ارس موجود است.و به صورت ابزی پروری نیز تولید میشود.

صادرات عمده میگوی درجه یک

صادرات عمده میگوی درجه یکصادرات عمده میگوی درجه یک وانامی

درجه یک بودن میگو در صادرات اهمیت زیادی دارد و در صادرات میگو باید به کیفیت ان توجه کرد.علاوه بر کیفیت بسته بندی ونوع عرضه در صادرات نقش مهمی دارد صادرات میگو در ایران یکی از مشاغل سود اور است.

خوشبختانه پرورش میگو به دلیل ساز گاری با شرایط دمایی متفارت و شوری اب در ایران بسیار ترویج پیدا کرده وبا افزایش پرورش میگو وافزایش در صنعت تولید فراوردهای این محصول که امروزه به عنوان چیپس میگو در بازارهای خشکبار ایران دیده میشود.

مرکز فروش آبزیان دریایی با کیفیت

مرکز فروش آبزیان دریایی با کیفیتشرکت لازکدیر٬ بزرکترین بندر صیادی در ایران وبهترین ابزیان جهان واقع شده وبا ربع قرن تجربه یکی صادر کنندگان نمونه در زمینه ی فروش عمده میگو و ماهی است ماهیها و میگوهای این بندر بسیار معروف است وبهترین میگوها در این بندر صید میشود انواع مختلف ماهی ومیگو از جزیره متاف در نزدیکی بندر دیر صید میشود. بخش عمده فعالیت این شرکت در جهت اعتلای صادرات است وامادگی دارد تا از دستگاههای تولیدی خود وسرد خانه ی بسیار بزرگ خود به داخل کشور وخارج صادر کند

لیست قیمت میگو در انواع ان بالای ۱۵۰گرم  به تومان:

کپور معمولی             ۲۲۵۰۰

کپور علفخوار           ۱۳۰۰۰

کپورسرگنده.             ۷۰۰۰. 

کپور نقره ای.            ۶۰۰۰

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما