تولید کننده میگو |عرضه کننده انواع ماهی و میگو در کشور

ایران چهارمین کشور  تولید کننده میگو می باشد. بیشترین تعداد تولیدکننده میگو در جنوب کشور واقع شده است که یکی از این شرکت ها اربیان طلایی است در سال 79 تاسیس شد و در ادامه به راه اندازی و تولید غذای کارخاته ای کرد که علاوه بر تامین نیاز شرکت خود دست به تامین تولیدکننده های دیگر زد. محصولات تولیدی میگو این شرکت در بسته بندی های مختلف و  در سایز های گوناگون نه تنها خرید میگو در ایران  از این برند صورت میگیرد بلکه صادر هم می شود. هر روز سایت به روز شده و شما میتوانید  لیست قیمت میگو را چک کنیدو در حال رقابت با کشورهای صادراتی می باشد و در فکر این است که آنقدر پیشرفت کند تا بتواند مانند کشورهای به نام در این زمینه بتواند به اروپا و آمریکا صادر کند.

تولید کننده میگو |عرضه کننده انواع ماهی و میگو در کشور

عرضه کننده انواع ماهی و میگو در کشور

عرضه کننده انواع ماهی و میگو در کشورعرضه کننده انواع ماهی و مبگو را از جنوب ایران در کشور پخش می کند. که خصوصیات تولیدات برتر در زمینه میگو  تولید محور، بازاریابی و بازار رسانی در اسرع نقاط کشور، عمل آوردی و فرآوردی محصولات با توجه به بازار تقاضای هدف، برندسازی در عرصه تولید، عرضع ماهی و میگو به صورت تازه باید رعایت کنند و هر فردی که به تاسیس شرکت برای پرورش میگو پرداخته در ذهن آرزو دارد که اول عرضه محصولات آبزیان به تهران، ایجاد فروشگاه زنجیره ای با برند خود و صادرات به کشورهای دیگر می باشد.

بهترین تولید کننده میگو

بهترین تولید کننده میگوده کشور بهترین تولیدکننده میگو دبه ترتیب چین سالانه 14 ملیارد، نروژ سالانه 8 میلیارد،ویتنام سالانه 5.8 میلیارد، آمریکا سالانه 5 میلیارد ، هند سالانه4.6 میلیار،کانادا سالانه 4.2 میلیارد،شیلی سالانه 4میلیارد، سوئد سالانه 3.7 میلیارد، هلند 3.13 میلیارو اندونزی سالانه 3.11 میلیارد دلار در زمینه صادرات میگوو ماهی بوده است. پیشینه کشور اندونزیبا مجاورت با دریاهای غنی از ماهی این کشور را به یکی از بزرگترین  تولیدکنندگان میگو و غذاهای دریایی تبدیل نموده است. در سالی تولیدش 15 میلیون تولید محصول آبزی بوده که 5 تن از دریا ماهیگیری شده و ده تن دیگر پرورشی بوده است. که بیشتر محصولات در شهر خودشان به صورت میگوی تازه فروش می رود و برای فرستادن به شهر ها و کشور های دیگر فریز می کنند که هرپه سریع تر آن کشوها مصرف کنند ماهی تازه تری نصیبشان می شود.

مرکز خرید و فروش میگوی درجه یک

مرکز خرید و فروش میگوی درجه یکچین کشور اول در تولیدات شیلات را دارد . چین در سال 2013 عمده صادرات بخش شیلات در چین شامل:ماهی مرکب و سپیداج یخ زده با 1.6میلیارد دلار،میگو یخ زده 1.2 میلیارد دلار،ماهی یخ زده با یک میلیارد دلار صادرات داشته.  که به صورت قرارداد بین شرکت های مختلف کشور ها این تبادل صورت می گیرید. اما مرکز خرید و فروش میگوی درجه یک در جنوب کشور خود ایران متقاضی و طرفدار چشم گیری دارند . فروش عمده میگو در جنوب به تمامی شهر ها در ایران فرستاده می شود که به صورت حضوری صورت می گیرد.

سفارش اینترنتی عمده میگو

سفارش اینترنتی عمده میگوکشور نروژ در صادرات ماهی و میگو در رده دوم قرار گرفته است.در سال 2015 برای نروژ سال بسیار موفقیت آمیزی بوده است چرا که این کشور توانست صادرات خود را تا 75 میلیارد کرون که حدودا برابر با 8.8 میلیارد دلار است افزایش دهد. 8 درصد از سال پیش نروژ در صادرات خود پیشرفت کرده بود.برخی از کشورهی اروپایی و آمریکایی از جمله مشتریان بالفعل محصولات آبزی نروژ بوده اند.که 67 درصد صادرات نرو ژبه کشورهای اروپایی صورت می گیرد.ماهی سالامون و قزل آلا مهمترین محصولات صادراتی می باشد.ماهی کاد و مشتقات آن که خشک شده در رده دوم قرار می گیرد.کشور نروژ علاوه بر مشتریان حضوری و قراردادی که دارد مشتریانی دارن که بعد از چند بار خرید از این کشور  خرید عمده میگو خود را از طریق اینترنت سفارش می دهند که به این روش خرید اینترنتی عمده میگو گویند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما