تولید مستقیم کنسرو میگو ریز

تولید مستقیم کنسرو میگو ریز در جنوب کشور باعث تنظیم قیمت فروش این محصول در بازار می ‌شود. جنوب کشور ایران به عنوان عمده ترین مرکز برای تهیه میگوی ریز می تواند به تولید و فروش مستقیم این محصول بپردازند و در این راستا با حذف واسطه ‌ها قیمت های منصفانه ای برای عرضه این محصولات در بازار های داخلی و همچنین در بازار های صادراتی در نظر می ‌گیرد.

تولید مستقیم کنسرو میگو ریز

فرآیند تولید کنسرو میگو ریز

فرآیند تولید کنسرو میگو ریز فرآیند تولید کنسرو میگو ریز به صورت صنعتی شامل مراحل گوناگون است که در قالب سه بخش کلی می ‌توان آن را معرفی کرد:

  1. بخش آماده سازی: در این بخش فرایند های شستشو ،برش و پخت اولیه میگو انجام می شود و بعد از آنکه میگو ها مناسب کنسرو شدن باشند، عمل یخ سازی روی آنها انجام می‌ شود. عمل یخ زدایی میگو درون وان ‌های آماده ‌سازی تمام استیل انجام می ‌شود.
  2. بخش تولید: در این بخش فرایند های  پر کردن، نمک ریزی، روغن ریزی، اگزاست دربندی و پختن نهایی میگو ها انجام  می شود. عمل پر کندن میگو توسط دستگاه های پرکن ماهی انجام می ‌شود و ماهی هایی که از مرحله آماده ‌سازی به این محل منتقل شدند، توسط اپراتوری که بر روی دستگاه نشسته است، وارد دستگاه پر کن می ‌شوند و قطعات در آنجا با عمل ویبره خرطومی وارد دستگاه می‌ شود و سپس با تیغه های دستگاه پرت کن به اندازه های مشخص در آمده و در قوطی های که از قبل استریل  شده اند، ریخته می شود.
  3. بخش بسته بندی: بخش بسته بندی خط تولید میگوی ریز شامل چاپ اطلاعات تولید و شیرینگ کردن قوطی ها می شود که به ترتیب توسط دستگاه ‌های با نام جت پرینت و شیرینگ پت انجام می شود.

پخش عمده کنسرو میگو ریز

پخش عمده کنسرو میگو ریز پخش کنسرو میگوی ریز به عنوان بهترین روش برای فرآوری میگوی تازه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار می ‌گیرد و این محصول به صورت عمده مصرف می شود.

میگو در گروه آبزیان پر خاصیت است که مصرف آن در سنین مختلف توصیه می گردد.  کشور ایران در زمینه تولید میگوی تازه و ریز ظرفیت‌ های بسیار زیادی دارد و  برای تولید عمده انواع کنسرو توانایی بالایی به خود اختصاص می دهد. در راستای این موضوع پخش این محصولات علاوه بر بازار های داخلی در بازار های صادراتی نیز به صورت عمده دیده می شود که از راه صادرات این محصولات به کشور های مختلف می ‌توان ارزآوری خوبی را به داخل کشور انجام داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این حیطه با ما در ارتباط باشید تا به پاسخ سوالات شما به صورت آنلاین پرداخت شود. علاوه بر این موضوع با ارتباط گرفتن با مشاورین ما می توانید لیست قیمت انواع کنسرو میگو ریز تولید شده در برند های ایرانی را دریافت نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما