بیشترین صادرات میگو به عراق

بیشترین صادرات میگو به عراق، امارات متحده، مصر، چین، بلژیک با بهترین مرغوبیت انجام می شود و سود آوری خوبی به همراه داشته است. میگو یکی از غذاهای مغذی و خوشمزه دریایی می باشد و اگر با ادویه ها و گیاهان خاصی پخته شود طعم بی نظیری پیدا می کند و فواید درمانی زیادی برای بدن دارد به همین دلیل نباید از مصرف آن چشم پوشی کرد.

بیشترین صادرات میگو به عراق

مشخصه اصلی صادرات میگو به عراق

مشخصه اصلی صادرات میگو به عراق

مشخصه اصلی صادرات میگو به عراق این است که میگو های صادراتی از ارقام درجه یک و باکیفیت انتخاب می شوند علاوه بر آن به تازگی محصول و بسته بندی های استاندارد نیز اهمیت داده می شود.

همچنین میگو طبق قوانین گمرکی و صادراتی وارد بازار خارجی شده و اصول و استاندارد های بین المللی در مورد آن رعایت می گردد و قبل از صادرات از ویژگی های فرهنگی و جمعیت شناختی بازار مورد نظر اطلاعات لازم کسب می شود به همین دلیل ارزآوری خوبی را به همراه داشته است. خاصیت های فراوان این آبزی دریایی باعث شده صادرات آن به طور قابل توجه ای افزایش یابد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • کالری کمی دارد به همین دلیل خرید و مصرف آن باعث چاقی نمی شود به عنوان مثال اگر 12عدد میگوی تازه میل کنید می توانید 85 کالری دریافت کنید.
  • به سلامتی مو، پوست و ناخن کمک فراوانی می کند. باعث رفع کم خونی می شود چون دارای ویتامین ب 12 است و این ویتامین به تولید سلول های قرمز خون کمک فراوانی می کند.
  • برای تامین انرژی روزانه بدن فوق العاده است علاوه بر این منبع سلنیوم، کرولین، فسفر، ید و آنتی اکسیدان می باشد و به سلامتی پوست کمک می کند چون دارای نیاسین ( ویتامین ب 3) است و این ویتامین به عنوان عامل حفاظتی پوست شناخته می شود.
  • به دلیل داشتن امگا3 و اسید های چرب ضروری می تواند از افسردگی پیشگیری کند و خلق و خو را بهبود بخشد. منبع مس است به همین دلیل از کم کاری تیروئید پیشگیری می کند علاوه بر این دارای کاروتنوئید است و از پیری زود رس جلوگیری کند.
  • با مصرف آن می توان چربی های سالمی مانند امگا3، امگا6، چربی چند غیر اشباع را دریافت کرد به دلیل داشتن سلنیوم می تواند از سرطان پروستات جلوگیری کند و چون دارای ترکیباتی مانند سلنیوم و سولفورافان می باشد سیستم ایمنی بدن را تا 13 درصد افزایش می دهد.

قیمت رقابتی صادرات میگو به عراق

قیمت رقابتی صادرات میگو به عراق

قیمت رقابتی صادرات میگو به عراق با توجه به کیفیت و میزان عرضه و تقاضا متفاوت می باشد علاوه بر این تغییر نرخ ارز هم روی قیمت تاثیر مهمی دارد.

در هنگام خرید علاوه بر قیمت میگو باید توجه کنید که میگوی مرغوب باید بدنی سفت داشته باشد و رایحه آن ملایم باشد.

علاوه بر این توجه کنید که میگو نباید بوی زننده و تندی داشته باشد در هنگام خرید میگو باید توجه بفرمایید که پوست آن باید کاملا به بدن چسبیده باشد.

قیمت رقابتی باعث شده تا خریداران بتوانند با قیمت کمتری این نوع آبزی را خرید کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما