بزرگترین شرکت صادرات میگوی ایرانی

تولید و صادرات میگوی ایرانی یکی از بزرگترین منابع درآمد غیر نفتی کشورمان می باشد، به همین سبب است که در برخی از شهرهای کشورمان به خصوص در جنوب و شمال ایران، شاهد فعالیت بزرگترین شرکت های صادراتی در این زمینه می باشیم. انواع میگوهای صادراتی به صورت تازه و خشک تولید می شوند و سپس در بسته بندی های مخصوص قرار گرفته و برای فروش روانه بازارهای جهانی می گردند و در دسترس متقاضیان میگو قرار می گیرند.

بزرگترین شرکت صادرات میگوی ایرانی

چند نوع میگوی صادراتی در ایران تولید می شود؟

چند نوع میگوی صادراتی در ایران تولید می شود؟ میگو یکی از موجودات دریایی است که معمولاً در آبهای شور دریاها زیست می کند و به سبب ارزش های غذایی که درون خود دارد، به عنوان یکی از مهمترین منابع غذایی ما انسان ها مطرح شده و توسط آن پروتئین، فسفر، امگا 3 و بسیاری دیگر از مواد ضروری مورد نیاز جسم خود را تامین می نماییم.
در کشورمان بهترین گونه های میگو از دریاها صید شده و در بازار داخلی به فروش می رسند، البته مدتی است شاهد فعالیت مراکز پرورش میگو در مناطق مختلف ایران نیز هستیم که آن هم از بازار بسیار خوب و پرفروشی برخوردار است.
به جز بازارهای داخلی، بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای آسیای شرقی و اروپا نیز متقاضی انواع میگو ایرانی می باشند.

انواع میگو پرورشی صادراتی که در کشورمان تولید می شوند عبارتند از:

  • میگو سفید هندی
  • میگو موزی
  • میگو ببری

صادرات میگوی ایرانی به بازار های بین المللی

صادرات میگوی ایرانی به بازار های بین المللی پزشکان و متخصصان تغذیه عقیده دارند میگو یکی از منابع عظیم غذایی برای انسان است؛ چرا که درون آن انواع مواد معدنی مانند کلسیم، آهن و فسفر وجود دارد و یکی از بهترین گزینه های برای رشد کودکان و تقویت توان بدنی سالمندان بوده و به طور کلی یک وعده غذایی سالم برای تمامی انسان ها می باشد.
همین امر سبب شده است که همواره شاهد رونق فروش آن در بازارهای داخلی کشورمان و همچنین بازارهای جهانی باشیم.
کشورمان ایران یکی از بزرگترین مراکز تولید میگو صید شده از دریا و همچنین میگو پرورشی می باشد.
این روزها صادرات میگوی ایرانی به بازار های بین المللی نیز بسیار گرم و پر رونق است. شرکت های معتبری که در این زمینه به فعالیت مشغول هستند، معمولاً بهترین و عالی ترین میگوهای پرورشی را برای این امر انتخاب نموده و به کشورهای متقاضی عرضه می نمایند.
این محصولات در بسته بندی های 2 الی 6 کیلویی در کارتن ها قرار گرفته و به سایر نقاط جهان صادر می شوند.
میگوهای پرورشی کشورمان به سه دسته ریز، متوسط و درشت تقسیم بندی می شوند، اما معمولاً نمونه های متوسط و درشت آن برای صادرات به بازارهای جهانی انتخاب شده و در دسترس خریداران قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما