بازار تخصصی صادرات میگوی بوشهر

میگو از جمله موجودات لذیذ و پر خاصیت دریایی می باشد که با توجه به مکان صید، کیفیت آنها با یکدیگر متمایز است. به همین دلیل نمونه های بوشهری ممتاز از سایر نقاط بوده و کیفیت بهتری دارد. این مجموعه سال های زیادی است که فعالیت خود را در بازار تخصصی صادرات میگوی بوشهر، آغاز نموده و در این مدت با ارائه محصولاتی با کیفیت و ممتاز توانسته علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نماید. 

بازار تخصصی صادرات میگوی بوشهر

اطلاعاتی درباره صادرات میگوی بوشهر

اطلاعاتی درباره صادرات میگوی بوشهر بهترین مکان برای جمع آوری میگو بنادر جنوبی کشور نظیر بوشهر، بندر عباس و چابهار می باشد که نسبت به خطه های شمالی و دریای خزر از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. به همین دلیل بیشتر جنبه صادراتی دارند.

بهترین میگو در این منطقه، موجود در آب های بوشهر می باشد که شرایط اقلیمی مناسب برای پرورش میگو، به صورت طبیعی فراهم آمده است. میگو سرشار از فسفر و امگا سه می باشد. یعنی مصرف آن منجر به تقویت هر چه بیشتر سلول های مغزی شده و قدرت حافظه و محاسبه را در فرد بهبود می بخشد.

سطح کلسترول بدن را پایین آورده و فرد را از خطر ابتلا به انواع سکته های قلبی و مغزی در امان نگه می دارد. صادرات این اقلام، به کمک کانتینر های بزرگ یخچال دار و توسط کشتی های تجاری به انجام می رسد.

در نتیجه میگو به همان کیفیت شکار شده، خدمت متقاضیان محترم تحویل داده شده تا خریدی لذت بخش را تجربه نموده و از مزایایی که دارد، به نحو احسنت بهره مند شوند. طعم گوارایی که این ماده غذایی دارد، سبب می شود تا در اولین مصرف شیفته آن شوید.

صادرات اولین میگوی بوشهر

صادرات اولین میگوی بوشهر این مجموعه به عنوان صادر کننده اولین میگو بوشهر، سابقه بالایی در زمینه تهیه و توزیع این محصول لذیذ و گران بها دارد.

ارسال این اقلام با ارزش از مبدا بوشهر به مقصد کشور های عربی نظیر امارات متحده، لبنان، عراق، کویت و بحرین و هم چنین، کشور های اروپایی مانند نروژ، هلند، فرانسه و ایتالیا در حال انجام می باشد. این موضوع ارز آوری بالایی برای کشور و سود آوری خوبی را نیز برای صیادان منطقه به همراه داشته است.

شما سروران ارجمند به منظور خرید میگو درجه یک، تنها کاری که باید انجام دهید این می باشد که تلفن همراه هوشمند خود را برداشته و از طریق یکی از شماره های قید شده در سایت با ما ارتباط برقرار نمایید. سوالات مطرح شده در ذهن خود را از کارشناسان ما پرسیده تا به پاسخ جامعی دسترسی داشته باشید. در ادامه نوع میگو و حجم درخواستی خود را به صورت عمده سفارش داده تا آن را در بازه زمانی معین تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما