فروش ویژه میگو خشک شور

میگو خشک شور با طعم دلپذیر و خواص مفید در سفره بسیاری از ایرانیان جای گرفته است و طرفداران زیادی دارد. از این روی بازار خرید و فروش پر رونقی دارد. فروش ویژه این خوراکی دریایی در فروشگاه های ماهی در بازار و نیز به صورت آنلاین با طعم خوب و کیفیت مطلوب و نیز قیمت مناسب صورت می گیرد.

فروش ویژه میگو خشک شور

مراحل تولید میگو خشک شور

مراحل تولید میگو خشک شور

میگو خشک و ماهی سالمون کیلویی به روشهای گوناگون خشک می شود. در یک روش میگو با جوشانده شدن و در روش دیگر با سرخ کردن میگو خشک می شود و به عنوان چاشنی غذاها یا به صورت خشکبار و آجیل مصرف می شود. گاهی نیز به تنهایی غذایی کامل محسوب می شود و گاهی برای تهیه غذاهای دیگر پودر شده یا چرخ شده آن به کار می رود.

برای خشک کردن میگو به روش جوشاندن میگوها پس از شست و شو در ظرف مناسب گذاشته می شود و  نمک زیادی به آن زده می شود و به قدری جوشانده می شود تا تغییر رنگ یافته و نارنجی رنگ شود. بعد از پخت کامل میگو را در آبکش ریخته و آبش کاملا تخلیه می شود. سپس در معرض آفتاب قرار داد می شود و مدام جا به جا شده تا همه اطراف آن کاملا خشک شود و بعد از آن در پارچه ای قرار داده شده و با زمین کوبیدن میگو پوست آن جدا می شود.

در روش سرخ کردن ماهی سالمون قرمز را در تابه و با روغن کافی چند دقیقه ای تفت داده تا سرخ شود و در این روش نمک کمتری اضافه می شود. بعد از تفت کامل میگو در معرض نور آفتاب قرار می گیرد تا کاملا خشک و قابل استفاده گردد.

سفارش عمده میگو خشک شور

سفارش عمده میگو خشک شور

انواع میگو و نیز میگو خشک به دلیل طعم متفاوت و خوشمزه و سرشار بودن از مواد مورد نیاز بدن٬ بسیار مورد استفاده خانواده ها قرار دارد و در تهیه بسیاری از غذاها و خوردنی ها کاربرد فراوان دارد. میگو خشک در جهان نیز طرفداران زیادی دارد و از این روی علاوه بر بازار تولید و خرید و فروش پررونق٬ صادرات آن نیز به کشورهای جهان فراوان است. میگو بیشتر در شهرهای خلیج فارس تولید می شود و در ایران نیز شهرهای جنوبی و از جمله بوشهر از بیشترین عرضه کنندگان انواع میگو می باشند و فروش میگو خشک بیشتر در این مناطق انجام می شود.

 اگر مابل به سفارش میگو خشک هستید٬ خرید عمده و بی واسطه از تولیدکنندگان در این مراکز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین نمایندگی های تولید کنندگان ذکر شده در همه نقاط و دیگر فروشندگان محصولات دریایی و مراکز اینترنتی مربوط به خرید و فروش ماهی برای خرید عمده مناسب و به دلیل بی واسطه بودن بسیار ارزانتر از باقی مکانها می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما