بزرگترین مرکز صادرات میگو دریایی در ایران

میگو دریایی در تمام نقاط دنیا به عنوان یک غذای محبوب، گران و پرخاصیت شناخته می‌ شود. از این رو بزرگترین مرکز صادرات میگو دریایی در ایران، این محصول را در تناژ بالا به سایر کشورها صادر می کند. اگر برای خرید میگو به دنبال بهترین و معتبرترین مراکز فروش می گردید، پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی از این مراکز معتبر می باشد. چرا که در این صورت می توانید محصولاتی درجه یک و عالی را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. 

بزرگترین مرکز صادرات میگو دریایی در ایران

نکات مهم حین خرید بهترین میگو دریایی

نکات مهم حین خرید بهترین میگو دریایی بهترین میگو دریایی دارای رنگی روشن و شفاف می باشد، بوی زهم نمی ‌دهد و بافت آن محکم است. پوست میگوی دریایی صورتی رنگ است اما میگوی پرورشی چون گونه ‌ای متفاوت دارد به رنگ سفید یا با پوسته سبز زیتونی دیده می‌ شود. 

در میگوی فاسد، پوسته رنگ طبیعی خود را از دست داده و اکثرا به رنگ سفید و گاهی اوقات کدر می ‌شود‎.‎ 

در میگوی سالم پوست آن باید سفت و سخت باشد. همچنین بافت گوشت آن، باید حالت طبیعی و رنگی متمایل به نارنجی داشته باشد. در میگوی فاسد در ناحیه سر تغییر رنگ ایجاد شده و سر در حال جدا شدن از بدن است. پوسته روی بدن نرم می‌شود و به راحتی از گوشت جدا می‌ شود. ‏ 

اگر از بوی غذاهای دریایی خوشتان نمی ‌آید، میگو را با پیاز فراوان و زعفران بپزید تا بوی آن کم شود. میگو طبعی گرم دارد و اگر آن را با سبزی پلو بخورید، اصلاح می ‌شود. 

صادرات انواع میگو دریایی مرغوب

صادرات انواع میگو دریایی مرغوب همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، میگو یکی از پرخاصیت ترین غذاهای دریایی می باشد که محبوبیت بالایی در سراسر جهان دارد. بنابراین صادرات آن می تواند سود خوبی به همراه داشته باشد. در مورد اهمیت صادرات آن باید گفت، در زمینه درآمد زایی برای کشور بسیار مهم و حائز اهمیت است. 

از انواع میگو صادراتی مرغوب در ایران می توان به میگو دریایی اشاره کرد که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و از تجاری ترین محصولات دریایی به شمار می رود. صادرات انواع میگو دریایی از سود آورترین معامله هاست که شرکت های بازرگانی به عنوان برترین صادرکننده میگو ایران در این عرصه شناخته شده اند. 

صادرات این محصول به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود و در سال های اخیر میزان صادرات آن افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل امروزه رقابت میان تولید کنندگان ایرانی بسیار زیاد شده است و همگی در تلاش هستند محصولی ممتاز ارائه دهند. 

توجه داشته باشید قیمت عرضه این محصول در بازار داخلی نسبت به بازار خارجی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما