پخش انواع میگو خلیج فارس در جهان

پخش میگو در بازار کشور به صورت عمده است یا جزئی؟ صادرات میگو به کدام قسمت از جهان صورت می گیرد؟ کدام یک از انواع میگو خلیج فارس از بهترین میگو معرفی شده است؟
میگو ها از دسته سخت پوستان عالی می باشند که دارای مقدار زیادی ویتامین و پروتئین می باشند. این موجودات آبزی که از خوراک های دریایی مفید و مقوی محسوب می شوند از میزان زیادی کلسیم، ید و پروتئین برخوردار هستند. البته گفته شده است که میگو ها در برابر سمومی که وارد آب می شوند مقاوم هستند و همچنین می توانند در برابر بیماری ها از خود واکنش نشان دهند.

معرفی انواع میگو خلیج فارس

میگو ها به چندین دسته تقسیم بندی می شوند که البته 10 گونه از میگو در دریای خلیج فارس یافت می شود. البته از معروف ترین و بهترین میگو دریای خلیج فارس که دارای جثه ای بزرگ بوده است، می توان به شاه میگو اشاره کرد. این میگو از قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده است و در جنوب کشور از پرفروش ترین میگو معرفی شده است.
میگو ها از قیمت بالاتری نسبت به گوشت قرمز و مرغ برخوردار می باشد و همین مسئله باعث شده است تا مردم کمتر به خرید ان تمایل داشته باشند. اما اگر مردم با shrimps.ir ها آشنایی داشته باشند هرگز این خوراکی لذیذ را ترک نخواهند کرد. میزان سلنیوم، فسفر، کلسیم، آهن و ویتامین ها در این موجود بسیار بیش تر از سایر آبزیان بوده است و در نهایت باعث بهبود بسیاری از بیماری ها می شود.
شاه میگو که از shrimps.ir لذیذ تر و پرخاصیت تر بوده است با تعداد کمی صید می شود و البته می توان گفت که از انواع میگو کمیاب خلیج فارس به شمار می رود. دومین و معروف ترین میگو خلیج فارس که بعد از شاه میگو دارای رتبه ای بالا می باشد، می توان به یوفایو اشاره کرد. البته گفته شده است که 5 عدد از این میگو دارای وزن 1 پاوند بوده است. البته کوچکترین میگو دریای خلیج فارس با نام میگو چکو یا سرتیز معرفی شده است و در صنایع کنسروسازی از آن استفاده می گردد.

پخش عمده میگو خلیج فارس در بازار کشور

طبق گفته های رییس سازمان شیلات ایران می توان گفت که در سال 94 حدود 13 هزار تن از میگو به کشور های دیگر صادر گردید که البته گفته شده است میزان تولید میگو در سال 94 در کشور ایران 26 هزار تن بوده است که 18 هزار تای آن متعلق به میگو پرورشی و 8 هزار تای دیگر متعلق به shrimps.ir می باشد.
البته میگو های خلیج فارس به کشور هایی چون روسیه، آسیای جنوب شرقی، حوزه خلیج فارس، مصر، لبنان و مکزیک صادر می گردد و هر ساله حجمی حدود 6500 میگو پرورشی به این مناطق فرستاده می شود. پخش میگو در کشور ایران به صورت عمده بوده است و البته شما می توانید انواع میگو دریایی و پرورشی را از این سایت به صورت اینترنتی خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما