قیمت روز بهترین نوع شاه میگو خشک

شاه میگو دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ قیمت روز شاه میگو در بازار کشور چقدر می باشد؟ بهترین نوع shrimps.ir چه نوع میگویی بوده است؟
میگو ها یکی از برترین انواع سخت پوستانی هستند که می توانند در آب های شور و شیرین زندگی کنند. البته این آبزیان از میزان زیادی مواد معدنی تشکیل شده اند و از موجوداتی هستند که ارزش غذایی آن ها بیش از هر نوع آبزی دیگری بوده است.
بیش از 10 نوع میگو در آب های خلیج فارس یافت می شود که از معروف ترین و بهترین نوع آن ها می توان به شاه میگو اشاره کرد. این میگو ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که در ادامه بیش تر در مورد شاه میگو صحبت شده است.

معرفی و شناخت بیش تر شاه میگو

شاه میگو یکی از گونه های جهش یافته میگو معرفی شده است که دارای جثه ای بزرگ بوده و گاهی وزن این آبزی به 20 کیلوگرم می رسد. این میگو از خانواده هوماریدا بوده و البته یکی از برترین غذا های آمریکای شمالی محسوب می شود. میگو ها از نظر ارزش غذایی دارای ارزش بالایی می باشند و البته در اقتصاد کشور نیز تأثیر گذار می باشند.
خلیج فارس و بوشهر یکی از تولیدکنندگان اصلی میگو دریایی و پرورشی بوده است که بیش ترین صادرات میگو از این دو منطقه صورت می گیرد. از دیگر خصوصیات شاه میگو می توان به پوست سخت این میگو ها اشاره نمود. همچنین شاه میگو ها دارای دم بزرگی می باشند و در زمان حمله از آن استفاده می کنند.
البته شاه میگو به صورت تازه و خشک شده در بازار به فروش می رسد و بعد از این که شاه میگو از دریا صید شود بعد از فراوری آن ها به کارخانه های خشک کردن میگو ارسال می گردد و بعد از شستشو و پخت این میگو ها پوست سر و بدن آن ها جدا شده و به صورت خشک شده و بسته بندی در بازار عرضه می گردد.
از خواص شاه میگو ها می توان به خاصیت ضد سرطان، کم خونی، سرشار از امگا3 و فسفر اشاره نمود. البته گفته شده است که شاه میگو ها از گوشت صورتی رنگ برخوردار بوده و دارای طعم لذیذ می باشد. صید میگو با استفاده از تور های مخصوصی انجام می شود و بهترین میان وعده محسوب می گردد.

قیمت روز شاه میگو خشک شده

میگو ها در انواع مختلفی یافت می شوند که البته از مهم ترین آن ها می توان به میگو ببری، میگو موزی، میگو سفید هندی و شاه میگو اشاره کرد. البته از این میان گرانترین میگو دریایی، شاه میگو بوده است که به صورت تازه و خشک شده در بازار به فروش می رسد.
البته به دلیل داشتن خواص زیاد شاه میگو ببش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است و شاه میگو خشک در بازار کشور با قیمت 85000 تومان به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما