قیمت انواع بهترین میگو در بوشهر

بهترین انواع shrimps.ir کدام می باشد؟ قیمت میگو بوشهر در بازار ایران چقدر رقم خورده است؟ از ارزش غذایی و خواص میگو چه می دانید؟ بوشهر در تولید و عرضه میگو چه سهمی دارد؟
ماهی سالمون کیلویی از جمله برترین انواع مواد غذایی و دریایی می باشد که با توجه به نوعی که دارد در آب های شور و شیرین زندگی می کند. میگو از منبع غذایی زیادی برخوردار بوده است که میزان کلسیم، پروتئین و ید موجود در میگو بیش تر از ماهی نیز می باشد. میگو ها از سخت پوستان قوی دریا ها می باشند که دارای مقاومت بالایی در برابر سموم و آلودگی های دریا هستند.
البته میگو ها دارای مقدار زیادی چون 122 الی 125 میلی گرم کلسترول بوده و مصرف این آبزی باعث می شود تا گردش خون در بدن افزایش یابد.

ارزش غذایی و خواص میگو

میگو ها دارای خواص بیشماری هستند که می توان به مواردی چون ضد فشارخون، سرشار از سلنیوم، ضد آلزایمر، ضد کم خونی، منبع مفید برای پروتئین ها و کلسترول خوب در بدن و… اشاره نمود.
در مورد shrimps.ir ها گفته می شود که این آبزیان دارای مقدار زیادی امگا3 بوده و اسید های چرب غیر اشباع در این آبزی بسیار بیش تر از موجودات دریایی دیگر می باشد. به دلیل داشتن میزان زیادی ویتامین B12 در میگو، این آبزی برای درمان بیماری های قلبی و عروقی بسیار مفید می باشد. همچنین وجود مواد معدنی چون سلنیوم در میگو ها باعث شده است تا در برابر انواع سرطان مقابله کرده و آن ها را از بین ببرد.

قیمت بهترین میگو بوشهر

بوشهر یکی از استان های جنوبی میهن عزیزمان ایران است که بنا به گفته معاون تکثیر و پرورش آبزیان، قادر است، بیش از11000 تن از میگو را پرورش و در بازار به فروش برساند. البته باید بدانید که این مقدار در 10 سایت از استان بوشهر پرورش داده می شود و همچنین طبق تحقیقات به عمل آمده این استان دارای ظرفیت زیادی در حوزه آبزی پروری بوده و در این منطقه، فرآیند های مهمی در جهت پرورش آبزیان با روش های مختلف صورت گرفته است.
مدیر کل استان بوشهر بیان کرده است که بیش از 6500 تن از shrimps.ir به کشور های روسیه، آسیای جنوب شرقی، حوزه های خلیج فارس، مصر و لبنان صادر گردیده است.
عرضه ماهی سالمون قرمز در بوشهر به صورت میگو با سر، میگو بی سر و میگو بدون سر و پوسته می باشد و همچنین قیمت هر میگو با توجه به نوعی که دارند، متفاون می باشد.
قیمت میگو دریایی در بازار ایران حدود 31000 تومان بوده است و البته میگو پرورشی در کشور با قیمت 23000 تومان به فروش رسیده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما