صید انواع میگو در آبهای بوشهر

صید میگو یکی از روش های تولید درآمد و تولید اقتصادی می باشد. البته شهر بوشهر به دلیل داشتن آب های آزاد توانسته است انواع میگو ایرانی را در خود پرورش داده و در اختیار صیادان قرار دهد.
میگو پاک شده در بوشهر یکی از برترین و مغذی ترین سخت پوستانی است که در مناطق مختلف از ایران یافت می شود. البته این میگو ها در دو نوع دریایی و پرورشی وجود دارند که از برترین آن ها می توان به دریایی اشاره کرد. میگو یک سخت پوست مغذی است که از مقدار زیادی ویتامین و پروتئین برخوردار بوده و برای درمان بیماری های سرطانی، قلبی و عروقی، افسردگی و… مفید می باشد. این آبزی در انواع مختلفی یافت می شود و قادرند در آب های شور و شیرین زندگی می کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صید میگو در استان بوشهر

صید میگو در قسمت های جنوبی کشور از قبیل بندرعباس، قشم و بوشهر بیش تر صورت می گیرد و البته این میگو ها از مرغوبیت بیش تری برخوردار می باشند. بوشهر یکی از شهر های تولیدکننده و پرورش دهنده میگو و ماهی در خود می باشد و توانسته است بیش از چندین هزار تن از میگو را تولید و در اختیار صیادان قرار دهد. البته بهتر است بدانید برای صید میگو باید به اواسط دریا ها پناه ببرند و در آن جا فقط می توانند تا عمق 10 متری از دریا نفوذ کنند و به صید میگو بپردازند. البته باید بدانید که در بوشهر 1200 فروند از شناورها حق shrimps.ir دارند و تعداد صیادان در بوشهر به 10000 تن می رسد.
مجوزی که برای قایقرانان صادر شده است به مدت 24 ساعت اعتبار دارد و لنج های صیادی نیز دارای اعتبار 72 ساعته می باشند. البته بهتر است یک کم در مورد استان بوشهر بدانید. استان بوشهر یکی از شهر های جنوبی کشور ایران محسوب می شود که قطب اصلی پرورش ماهی و میگو می باشد. این شهر هر ساله مقدار زیادی از میگو و ماهی را تولید و به بازار عرضه می دارد. البته این شهر توانسته است علاوه بر تولیدات طبیعی به تولیدات پرورشی نیز بپردازد که در اقتصاد کشور می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند. یکی از مهم ترین خصوصیات بوشهر نسبت به مناطق جنوبی دیگر این است که از طول ساحل بیش تری برخوردار می باشد و همین مزیت می تواند باعث تولید و صید هر چه بیش تر میگو و ماهی در کشور شود.
استان بوشهر توانسته است بیش از 60 درصد از میگو تازه تولید شده در ایران را تولید کند و به بازار عرضه دارد. میگو یکی از برترین مواد غذایی است که در دریای شور و شیرین یافت می شود و می توان گفت که این ماده مغذی از مقدار زیادی ید، پروتئین و ویتامین برخوردار می باشد. بیش ترینshrimps.ir در آب های بوشهر می باشد و بیش ترین میزان برداشت صیادان از میگو در همین آب ها صورت می گیرد.
البته طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است، در استان بوشهر بیش از 1475 قایق یافت می شود که البته 740 تای آن ها مجوز صید را دارا می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما